Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan jeg sjekke opp butikkdama


Anbefalte innlegg

Føler nesten for å komme med inspill da jeg er ei jente som selv har jobbet på resturant i ca 10 måneder og har litt erfaring med serviceyrket og det som hører med. :p

 

1. Jeg er ikke så fan av vitser, slibrige kommentarer eller liknende. Er han så innmari heit og selvsikker kan han finne seg ei anna tøyte. Dette er vel og merke min personlige mening.

 

2. Har selv vært borti folk som legger igjen telefonnummre på servitter og slikt. Serviettene blir som regel kasta.

 

3. Spør henne rett ut! Sier hun nei, så sier hun nei. Ikke verdens undergang. Du trenger heller ikke være redd for at det skal være teit om du kommer rett til henne uten å kjøpe noe, for hun skjønner uansett at det var det som var formålet.

 

Lykke til! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem idiot av en moderator har gjort denne tråden til sticky? Jeg håper da vitterligen at det er en grov feiltagelse? Eller er jeg nødt til å forklare folk hva denne seks-siders lange tråden handler om?

 

Jo, den handler om en tilfeldig stakkar som fikk en helt ordinær hyggelig og imøtekommenhet som alle - ofte skjønne - ansatte ved klesbutikker skal ha. Hva skjer? Jo, han ble tiltrukket av jenta - kanskje var det søte smilet, eller blikket han trodde var dedikert til ham spesielt. Grunnet manglende handlekraft og intelligens spør trådstarter om råd fra noen "erfarne" keyboard jockeys som aldri har vært i en lignende situasjon - i så tilfelle har de aldri tørt å gjort noe med saken.

 

Vel, han får svar fra KJ'ene, titalls, alle LIKE BRA!

 

"Kjøp klær der, se henne i øynene, si ditt si datt, stalk henne - facebook!, skriv nummeret på kvitteringen, flørt, gå rett på sak, etc...."

 

Til opplysning er det en måned siden tråden er postet, alle mulig teite tips og replikker er sagt, og trådstarter har uansett ikke baller til å prate med dama.

 

Kan noen stenge tråden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er som nevnt hjemme på ferie. Denne helga har jeg vært på en festival her hvor jeg bor.

 

Merkelig nok var butikkdama frivillig funksjonær her, 250 mil fra der hun jobber!

 

Veksla noen ord med henne. Begynte med "Stemmer ikke det at jeg har handla klær hos deg". Ble ikke så veldig mye mere, siden hun var opptatt med andre ting. Men tror ikke hun er noe vits å prøve seg på. Hun er nok gammlere enn jeg først trodde. En annen ting er at jeg var med ei annen jente da. Ikke det at jeg er "i lag" med denne jenta. Men nå har jeg jo rota med henne mens butikkjenta har sett det.

 

 

 

 

Er usikker på om jeg har drete litt på draget. Eller om jeg kanskje har en fordel :p

 

 

 

 

Edit: Hvorfor stickey? Er det en spøk?

 

 

 

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Heisann!

 

Jeg som er skyld i at tråden en stund har stått som klistret/prioritert. Dette har skjedd ved en grov feiltagelse fra undertegnedes side, og er noe jeg beklager på det sterkeste! Det er sterkt beklagelig at jeg ikke har oppdaget dette før nå.

 

Tråden er nå avklistret/avprioritert.

 

LucarioX

Lenke til kommentar

Ah, godt mulig hun er eldre enn du trodde ja.. Jeg har selv drevet på litt som deg, og besøkt en dyrebutikk nedi sentrum pga det er en jente der jeg synes er så utrolig vakker, og veldig hyggelig. Har smilt til henne et par ganger, og hun har smilt tilbake. Også har vi jo hatt et par saklige samtaler om taranteller, skorpioner etc. Hun har en slags dyp, beroligende og moden stemme som jeg synes er utrolig tiltrekkende.

 

I går da jeg skulle kjøpe noe mat til tarantellen min klarte jeg faktisk å få samtalen personlig, og fikk vite hvor/hva hun studerte og at hun var 21 år. Den er meget lei mitt tilfelle, da jeg kun er 17. Jeg hadde jo tenkt å spørre henne på en kaffe eller noe, a lá TS' problemstilling. Jeg er ikke typen som "gir opp" pga alder, men jeg har bare ikke håp for denne jenta når hun er så mye eldre enn meg. Det er sikkert 30 år gamle menn med bil, hus og utdanning som prøver seg på henne, og jeg føler rett og slett at jeg ikke har noe å tilby henne. For alt jeg vet har hun et barn :/

Lenke til kommentar

Hvem idiot av en moderator har gjort denne tråden til sticky? Jeg håper da vitterligen at det er en grov feiltagelse? Eller er jeg nødt til å forklare folk hva denne seks-siders lange tråden handler om?

 

Jo, den handler om en tilfeldig stakkar som fikk en helt ordinær hyggelig og imøtekommenhet som alle - ofte skjønne - ansatte ved klesbutikker skal ha. Hva skjer? Jo, han ble tiltrukket av jenta - kanskje var det søte smilet, eller blikket han trodde var dedikert til ham spesielt. Grunnet manglende handlekraft og intelligens spør trådstarter om råd fra noen "erfarne" keyboard jockeys som aldri har vært i en lignende situasjon - i så tilfelle har de aldri tørt å gjort noe med saken.

 

Vel, han får svar fra KJ'ene, titalls, alle LIKE BRA!

 

"Kjøp klær der, se henne i øynene, si ditt si datt, stalk henne - facebook!, skriv nummeret på kvitteringen, flørt, gå rett på sak, etc...."

 

Til opplysning er det en måned siden tråden er postet, alle mulig teite tips og replikker er sagt, og trådstarter har uansett ikke baller til å prate med dama.

 

Kan noen stenge tråden?

Da kan vell du legge inn noen gode tips da, siden alle andre her var elendig? :)

 

Virker som du er..... virkelig flink med.... damer

Endret av GZIP
Lenke til kommentar

Jeg er som nevnt hjemme på ferie. Denne helga har jeg vært på en festival her hvor jeg bor. 

 

Merkelig nok var butikkdama frivillig funksjonær her, 250 mil fra der hun jobber!

 

Veksla noen ord med henne. Begynte med "Stemmer ikke det at jeg har handla klær hos deg". Ble ikke så veldig mye mere, siden hun var opptatt med andre ting. Men tror ikke hun er noe vits å prøve seg på. Hun er nok gammlere enn jeg først trodde. En annen ting er at jeg var med ei annen jente da. Ikke det at jeg er "i lag" med denne jenta. Men nå har jeg jo rota med henne mens butikkjenta har sett det.

 

 

 

 

Er usikker på om jeg har drete litt på draget. Eller om jeg kanskje har en fordel :p

 

 

 

 

Edit: Hvorfor stickey? Er det en spøk?

250 mil fra der hun jobber?? Løp!! Hun er ikke den gode søte butikkdama du trodde hun var. Hun er en hardbarka stalker. Før du vet ordet av det er du lenket fast inni ei gammel forlatt hytte halvveis neddopet.

 

 

Hvem idiot av en moderator har gjort denne tråden til sticky? Jeg håper da vitterligen at det er en grov feiltagelse? Eller er jeg nødt til å forklare folk hva denne seks-siders lange tråden handler om?

 

Jo, den handler om en tilfeldig stakkar som fikk en helt ordinær hyggelig og imøtekommenhet som alle - ofte skjønne - ansatte ved klesbutikker skal ha. Hva skjer? Jo, han ble tiltrukket av jenta - kanskje var det søte smilet, eller blikket han trodde var dedikert til ham spesielt. Grunnet manglende handlekraft og intelligens spør trådstarter om råd fra noen "erfarne" keyboard jockeys som aldri har vært i en lignende situasjon - i så tilfelle har de aldri tørt å gjort noe med saken.

 

Vel, han får svar fra KJ'ene, titalls, alle LIKE BRA!

 

"Kjøp klær der, se henne i øynene, si ditt si datt, stalk henne - facebook!, skriv nummeret på kvitteringen, flørt, gå rett på sak, etc...."

 

Til opplysning er det en måned siden tråden er postet, alle mulig teite tips og replikker er sagt, og trådstarter har uansett ikke baller til å prate med dama.

 

Kan noen stenge tråden?

 

Voldsomt så irritert du var. Dårlige butikkerfaringer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det er så mange som går ut ifra at alle som har en bruker på et forum er datanerder, som aldri har hørt at det går an å møte mennesker utenfor huset sitt. Ironien er så klart at de selv ofte har en bruker.

 

250 mil fra der hun jobber?? Løp!! Hun er ikke den gode søte butikkdama du trodde hun var. Hun er en hardbarka stalker. Før du vet ordet av det er du lenket fast inni ei gammel forlatt hytte halvveis neddopet.

Dette trenger jo ikke å være en dårlig ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...