Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan jeg sjekke opp butikkdama


Anbefalte innlegg

Du kan jo foreksempel være litt småflørtete og koselig, gå gjerne innom der en gang i uken og etter noen uker spør du om hun kunne tenkt seg å ta en kopp kaffe en dag? Derfra er det løs prating som gjelder, avslutt med at du syntes det var kjempe koselig og si at du håper på en kaffe en gang til i fremtiden? Og gjerne nummeret hennes. Ikke push for hardt og ikke vær for løs i strikken om du skjønner. :)

 

Men hva skal jeg gjøre der? Kan jo ikke kjøpe klær hver uke? :p

Ja det lurte jeg også på. Føler det er på grense til stalking rett og slett.

 

Gå rett på sak, husk å smil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glem igjen et Penisfuteral i pandaskinn. Det imponerer.

 

Depends on the size :innocent:

 

Men bare skaff deg to stk nøtter, gå inn der og si:

 

"Hei! Jeg har sett på deg veldig lenge nå, og syns du er en utrolig søt og flott jente. Du virker som en veldig koselig person, kanskje vi kunne ta en kaffe sammen eller møtes en dag?"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
"Hei! Jeg har sett på deg veldig lenge nå, og syns du er en utrolig søt og flott jente. Du virker som en veldig koselig person, kanskje vi kunne ta en kaffe sammen eller møtes en dag?"

 

"nei dessverre, er gift og har 2barn".

 

Dude that aint my prob! Er han som har sikla over brøda hennes! Som sagt, den som intet våger intet vinner!

 

BTW: Hvis du vil sitere en person må du skrive hele den koden over teksten hans.

 

 

Det holder ikke bare å skrive "quote" i klammer.

Lenke til kommentar

Gidder ikke at det som "altid" skjer med meg gjentar seg. Jeg ender normalt opp som vennen til jenter :(

Gå rett på sak. Hvis hun ikke skjønner at du ser på henne som noe annet enn en venn, er det liten sannsynelighet for at hun kommer til å se på deg som noe mer enn en venn.

 

Enten si at du vil ha nummeret hennes slik at dere kan finne på noe, eller avtal direkte å finne på noe, feks en kaffe om en dag eller to.

Endret av SweetMaryJane
Lenke til kommentar

Hva med; Du, det er noe jeg har lyst til å vise deg en dag som takk for hjelpen med boxervalg. Er det mulig du er ledig for en kopp kaffe?

 

Så viser du henne denne tråden? ;)

 

Så takknemlig han var, han viste en forumtråd :nei:

 

 

Bare spør om hun vil ta en kaffe en dag!!! Og se etter evt gifteringer eller noe samtidig :)

Lenke til kommentar

Sjekking handler mye om å åpne jenten (noe hun gjor på deg) og hooke deg videre fra samtalen.

 

Du har bestodd første testen og det er å åpne jenten, fordi hun jobber på en butikk så kan det bli vanskelig, png grenset tid.

 

Så neste gang du går bort til hun: Så spør du om hennes råd om noe. Som "Jeg trenger et kvinnelig råd/mening, hvordan ser denne genseren ut på meg?". Det er btw en knall åpner. Så må du lede samtalen til noe annet, som å snakke om noe. Sist gang sa hun at hun ville dra til Danmark, så hvorfor ikke snakke om danmark? Så hilse du og kommer deg ut. Det er viktig å skjønne at det er du som er utfordringen, og det er det som gjør deg akktraktiv.

 

Så spør du om hun vil ut en dag, ikke noe big deal. Kaffe eller kino.

 

"Vær interessang, og damene vil være interesert i deg." - Mystery

Endret av Pijus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sjekking handler mye om å åpne jenten (noe hun gjor på deg) og hooke deg videre fra samtalen.

 

Du har bestodd første testen og det er å åpne jenten, fordi hun jobber på en butikk så kan det bli vanskelig, png grenset tid.

 

Så neste gang du går bort til hun: Så spør du om hennes råd om noe. Som "Jeg trenger et kvinnelig råd/mening, hvordan ser denne genseren ut på meg?". Det er btw en knall åpner. Så må du lede samtalen til noe annet, som å snakke om noe. Sist gang sa hun at hun ville dra til Danmark, så hvorfor ikke snakke om danmark? Så hilse du og kommer deg ut. Det er viktig å skjønne at det er du som er utfordringen, og det er det som gjør deg akktraktiv.

 

Så spør du om hun vil ut en dag, ikke noe big deal. Kaffe eller kino.

 

"Vær interessang, og damene vil være interesert i deg." - Mystery

 

Dudde , det blir merkelig hvis han etter å ha pratet med hu kommer bort å ser den lame mystery åpneren. Utifra det du skriver virker du som en KJ

 

Jeg har "sjekket" opp damer i butikk før. Tipset jeg gir er ikke noe hkouspokus myster dritt men noe som faktisk fungerer.

 

Dritt en lang mars i hva folk tidligere har nevnt om venne sonen, hvis du ikke oppfører deg som du skal møte en venn når du møter henne , men som om du er på en date så vil du ikke havne i venne sonen.

 

 

Begynn å prate med hun. dette burde gå lett utifra hva du skriver i starten. Begynn å lede samtalen inn på morsome ting du kan ta henne med på .

Hvis hun liker det du snakker om be henne med på det

 

Eksempel:

Du: danske båten har så chesy musik, men alle digger det og ingen vill inrømme det. (Gir eksemplet som om du skulle ha gjort dette når dere snakka om danmark)

Hun:haha har jeg aldrig lagt merke til

Du: bare leg merke til hvor fornøyde alle er med musiken neste gang du tar båten, hva slags musik liker du ?

Hun: liker hiphop og rock for det meste

Du: så du er en av disse fanatikerne som dropper alt for å gå på Oslo street dance klubb?

Hun:heheh nei, hva er det?

Du:er en klubb bare for hipp hopp , var der for en stund siden jævelig fett sted (bruker det bare som eksempel vet ikke om det finnes)

Hun: Har aldrig vært der men det virker kult!

Du: jeg kan jo ta deg med og vise deg det en dag.

Hun : høres bra ut:)

Du: På Fredag er det vist en hip hop event, vi kan møtes på jernbane torget kl 20 00

 

Få kontakt informasjon , prat litt før du går

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på jenter og gutter?

 

Jo. Jenter forventer mer av guttene, du må være kul, interesang, bra utsende og noe som vekker oppmerksomhet. Fine jenter har skjønt dette. Et fint eksempel å ta med er å gå inn på en chateside og kalle deg "blondebaby93". Og se hvor mange gutter som tar kontakt. Gjør nå det samme og kall deg "Gutt93" og du vil se at ingen jenter kontakter deg.

 

Men man vet aldri, kanskje denne jenten liker TS godt og har et bra øye. Men det jeg skrev oppe var også generelt sett for andre butikkdamer.

 

Vet du hvem Mystery er? Vet du hvorfor alle damer bare kryr etter han? Jo, fordi han er et interesant menneske. Han klær seg kult og vet triskene bak hvordan vi mennesker er. Hvis du har lest noe av hva han skriver om eller har sett noen av videoene hans så ser du lett at han vet hva han snakker om.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Gå straka vegen inn i prøverommet og ta på deg den smukkeste dressen på hele DressMann-butikken (må være kledd for anledningen!). Stirr henne inn i øynene som en parringsklar ugle mens du går med taktfaste steg mot disken. Len deg over disken og vis med fingeren at du vil hviske henne noe. Slikk henne på øreflippen én runde før du sier de magiske ordene: sczkall-vi-knolle-me-meg? <3

 

funker ikke den er det bare å gi opp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på jenter og gutter?

 

Jo. Jenter forventer mer av guttene, du må være kul, interesang, bra utsende og noe som vekker oppmerksomhet. Fine jenter har skjønt dette. Et fint eksempel å ta med er å gå inn på en chateside og kalle deg "blondebaby93". Og se hvor mange gutter som tar kontakt. Gjør nå det samme og kall deg "Gutt93" og du vil se at ingen jenter kontakter deg.

 

Men man vet aldri, kanskje denne jenten liker TS godt og har et bra øye. Men det jeg skrev oppe var også generelt sett for andre butikkdamer.

 

Vet du hvem Mystery er? Vet du hvorfor alle damer bare kryr etter han? Jo, fordi han er et interesant menneske. Han klær seg kult og vet triskene bak hvordan vi mennesker er. Hvis du har lest noe av hva han skriver om eller har sett noen av videoene hans så ser du lett at han vet hva han snakker om.

 

Jeg vet godt hvem Mystery er, synes du skal slutte å KJ kom deg heller ut. Verste jeg vet er folk som gir råd di ikke har prøvd ut ordentelig selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...