Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis en av spillerene i førsteellevern din ikke spiller kommer en spiller fra benken din inn og tar hans plass. Du bytter rekkefølgen du vil ha innpå innebytterene dine før runden starter og hvis det er en eller flere spillere som ikke spiller, vil disse bli erstattet i forhold til rekkefølgen du satte innebytterne dine i.

 

Det funket veldig fint for meg forrige runde da Fabregas ikke spilte og Albrighton kom inn fra benken for meg :thumbup:

Lenke til kommentar

Første runde sucka, men jeg satt opp det laget på 2 min. Satt opp et nytt lag nå, wildcard brukt allerede. :) Tar det heldigvis ikke så seriøst, men jeg har planer om å hevde meg.

 

Du får poeng for spillere på benken hvis en av spillerne i ellveren ikke spiller, da byttes førstemann på benken inn.

Lenke til kommentar

Når man bruker et wildcard kan man gjøre så mange tranfsers du vil, uten at du mister noen poeng på grunn av det. Det vil si at du kan rekomponere hele laget uten at du taper noe på det i det hele tatt. Du har 1 wildcard du kan bruke når du vil gjennom hele sesongen, og ett annet wildcard som kan brukes mellom Gamesweek 23 og 27, altså rundt Januar-vinduet.

Lenke til kommentar

Nei og nei. Dette går ikke veien for Game's XI. Blir pisset på av Points sad.gif

 

Har riktignok endel spillere på gang i dag og Kevin Davies nettet i går, så noen få poeng har jeg sanket. Jeg håper virkelig at mine gutter spiser meg innpå ila dagen, ellers ser jeg parkert ut.

 

Laget mitt:

 

Friedel

Cahill-Dunne-Shawcross

Nani © - Smith - Fletcher - Petrov

Rooney - Saha- Davies

 

Gordon, Hitza, Figueroa (haha), Ridgewell på benken.

 

Syv stykker med relasjoner til United. Aldri dumt.

Endret av Goldwing MacLeach
Lenke til kommentar

Kevin Davies fikk ikke målet igår, det ble selvmål av Upson istedenfor. Målet skulle forøvrig vært annulert for frispark til West Ham, men men. Davies har jo for vane å score mot oss og det var egentlig litt rart at han ikke fikk et kredittert mål.

 

Ligger på 6. plass i ligaen, men er likevel ganske misfornøyd. Noen av valgene mine som har vært feil som jeg irriterer meg over. Skal klare å avslutte på topp uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...