Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde Dawson og Bale på benken :hmm:

 

Siden Bosingwa og N'Zogbia ikke spilte kommer de nok inn vil jeg tro.

 

Drogba blir for min del ut sesongen med mindre han får skader eller noe, must have. Spent på Fabregas/Man Utd som jeg har igjen. Akkurat nå håper jeg Fabregas ikke spiller og får inn Albrighton istedenfor, men om Fabregas spiller og scorer er alt greit.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Veldig dumt å bruke wildcard tidlig, du kommer til å trenge det en annen gang. Husker godt ifjor da alle nesten alle kampene ble utsatt grunnet snø. Om man var virkelig uheldig kunne man stå igjen med nesten ingen spillere. Jeg kommer til å bruke wildcard når jeg virkelig trenger det. Altså når jeg har så mange spillere som ikke spiller/har vanskelig kamp at jeg må bytte for å få poeng.

 

Jeg er egentlig ganske fornøyd selv med 53 poeng(med 4 igjen) som er en ok score, for alle spillerne mine spiller og er friske. Kan heldigvis følge planene mine selv med 1 transfer ekstra jeg kan bruke på hva som helst. Fortsatt litt irriterende at jeg ikke startet med Albrighton, men ellers er jeg veldig fornøyd.

 

EDIT: Cesc spiller ikke idag ifølge rapportene. Inn kommer Albrighton! :)

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Det er stort sett best å bruke wildcard tidlig om man ser at man helst skulle ha bytta 4-5 spillere. Brukte det etter andre runde i fjor. Sjelden at en får så mange skader / suspensjoner på laget at det blir noe problem. Denne sesongen får man jo også et ekstra wildcard i januarvinduet.

 

Fint om Cesc ikke spiller, da får jeg inn Baptiste og +12 poeng.

Endret av stonebro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...