Gå til innhold

Nye veiledere: Malvado, LucarioX og Wikipedersen


Anbefalte innlegg

Hei!

 

For kort tid siden logget jeg inn i administratorpanelet. Heldigvis for dere (og meg selv) motsto jeg også denne gangen fristelsen til å slå av forumet, i stedet endret jeg medlemsgruppe fra "Medlemmer" til "Veiledere" på tre av brukerene.

 

De vi har sluppet til denne gangen er Malvado, LucarioX og Wikipedersen. LucarioX og Malvado ble kontaktet etter deres innlegg i denne tråden og vi håper dermed at disse to kan være med på å forbedre spilldelen av forumet, de har tydeligvis ett sterkt ønske om å hjelpe til der og andre steder i forumet. Wikipedersen ble også valgt ut grunnet stor iver til å bidra, han er mest aktiv i kategorien "Sosialt" og data- og fotodelen av forumet. Som alle veiledere kan de naturligvis ta i bruk verktøyene sine i alle kategorier.

 

Vi kommer til å ta inn flere veiledere i tiden fremover, dersom dere ønsker å hjelpe til kan dere ta kontakt. Da vil deres søknad, og behovet for veiledere i kategoriene dere er aktive i, bli vurdert.

 

Vi føler veilederordningen har vært en eneste stor suksess og håper vi ikke er alene om å synes det. Ordningen gjør at flere kan hjelpe til, samtidig som det ivaretar sikkerheten ved at ikke for mange blir gitt sensurverktøy og tilgang til sensitive opplysninger. Dagens veiledere kan dessuten bli morgendagens moderatorer, så det er en veldig god måte for oss å få vite hvem som kan komme til å gjøre en enda bedre jobb om de blir gitt moderatorverktøy.

 

Les mer om veilederordningen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1154735

 

Vi ønsker alle tre velkommen og lykke til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som det står på face:

Vi har tatt inn 3 nye veiledere! Kanskje vi nå bør sende alle de som har vært veiledere en stund på en lang ferie for å sette de nye på en skikkelig prøve?

 

Noen ferie vet jeg ikke om jeg kommer til å ta, men føl dere fri til å ta kontakt hvis dere skulle lure på noe om oppgaven.

 

Velkommen i gjengen :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...