Gå til innhold

Kamptråd - Uruguay vs Ghana (Kvartfinale)


Latias

VM  

24 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MUSLERA

 

Nuff said. Fortjent.

 

Ikke faen. Ghana skøyt ikke godt der, men det er faen meg bedre å skyte dårlig enn å jukse seg til semifinale i et verdensmesterskap. Helvete.

 

Unnskyld meg, men hva prater du om? Som om Ghana har spilt så jævlig sexy fotball? Jeg er en som ikke lar meg blende over at de er fra Afrika.

 

Og hvis du tenker på Suarez-situasjonen; alle her inne hadde gjort det samme.

Lenke til kommentar

Skjønte det med en gang Gyan bomma. Nå er dere ute, tenkte jeg. Faen ass, heiet på Ghana jeg, Annan var jo også med vår RBK yndling :)

 

Både pappa og de svenske kommentatorene sa det da han bommet. "Nå er kampen slutt".

 

Og hvis du tenker på Suarez-situasjonen; alle her inne hadde gjort det samme.

 

Uh. Du sier nå at alle her inne er juksemakere i fotball. Selv om jeg aldri har vært, og aldri kommer til å være i en så anspent situasjon er juks fortsatt juks, og dommeren skulle ha dømt et mål der.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Synd for Ghana, men de er for dårlige på straffer.

Er vel strengt tatt pga. straffene deres at de faktisk kom helt til kvartfinalen.

 

Hvordan da?

Alle målene deres i gruppespillet kom fra straffespark. Uten straffene ville de stått med null mål, og hadde pakket koffertene allerede da. ;)

Lenke til kommentar

MUSLERA

 

Nuff said. Fortjent.

 

Ikke faen. Ghana skøyt ikke godt der, men det er faen meg bedre å skyte dårlig enn å jukse seg til semifinale i et verdensmesterskap. Helvete.

 

Unnskyld meg, men hva prater du om? Som om Ghana har spilt så jævlig sexy fotball? Jeg er en som ikke lar meg blende over at de er fra Afrika.

 

Og hvis du tenker på Suarez-situasjonen; alle her inne hadde gjort det samme.

 

Meg deg og alle andre mennesker i verden hadde gjort det samme. Han ofret seg for laget

Lenke til kommentar

Skjønte det med en gang Gyan bomma. Nå er dere ute, tenkte jeg. Faen ass, heiet på Ghana jeg, Annan var jo også med vår RBK yndling :)

 

Både pappa og de svenske kommentatorene sa det da han bommet. "Nå er kampen slutt".

 

Og hvis du tenker på Suarez-situasjonen; alle her inne hadde gjort det samme.

 

Uh. Du sier nå at alle her inne er juksemakere i fotball. Selv om jeg aldri har vært, og aldri kommer til å være i en så anspent situasjon er juks fortsatt juks, og dommeren skulle ha dømt et mål der.

 

Dommeren kan ikke dømme mål der. Suarez er ene og alene grunnen til at Uruguay fikk en ny sjanse (I en kamp de burde ha vunnet i ordinær tid). Det er juks, og han fikk rødt kort som fortjent, og kan ikke spille i en evt. finale. Deal with it.

Lenke til kommentar

uruguay har jo ikke spilt noe bedre fotball, og var et hakk svakere, så det argumentet holder vel litt dårlig.

 

Men herlig underholdning, liten tvil om at det beste laget ikke nødvendigvis vinner vm med slike til tider urettferdige tilfeldigheter som vi har sett i de siste kampene. Tenk et lag som Uruguay i semifinalen? Helt absurd.

 

Det er vanskelig å si noe på det rødte kortet, tror de aller fleste hadde gjort det samme. Det som gjør det så ekstremt er på tidspunktet det kommer, de kunne jo lagt om reglene, men når i kampen skulle det vært "lov" og når skulle det vært mål? Tragisk at det blir slik, men det er vanskelig å klandre synderen.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...