Gå til innhold

Kamptråd - Uruguay vs Ghana (Kvartfinale)


Latias

VM  

24 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

"KOM IGJEN. LA OSS DANSE, NILS JOHAN!!! GHANA I LEDELSEN. MUNTARI FRA 100 METER!!!"

 

:ermm:

 

Hehe, sa han virkelig det. Hørt bare noe skriking og "fra 100 meter".

 

Telte 47 sekunder analyse i pausen, men mulig jeg tar feil. I Pl blir det 15 min med analyse, høydepunket etc uansett. Men vi får vel en twitter/facecbook fyr og bohinen så det er vel egentlig bedre med 30 sek analyse.

 

Og heisann for et mål. Verdensklasse av topscoreren i la liga :ermm: (nils johan semb, ikke jeg som sier dette)

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra at Forlan har bestemt seg for at det er nok med en svart flekk på kvartfinaleplassen til Ghana. :thumbup: Hvordan klarte egentlig dommeren å vinke videre den første situasjonen? :hmm: Hva var det Annan gjorde med dommeren ved frisparket? Ille nok at han dro i dommeren.

 

Fint Asamoah. Viser at Ghana setter fair-play i første rekke :thumbup:

Lenke til kommentar

I det ene sekundet sier de keepertabbe, og i det andre sier de vms flotteste... Hvorfor jeg gidder å bry meg er vel egentlig det verste.

Alt er vakkert og verdens beste for Semb.

 

Knallharde taklinger her. Tror det kan være lurt å sette penger på et rødt kort i denne kampen.

Lenke til kommentar

Det er så hårreisende å se at Uruguayspilleren fikk kort for ingenting, mens så mange Ghanesere ikke fikk kort mot USA!

 

Tror ikke dagens dommer bryr seg noe om forrige kamp..... mellom andreas lag....

 

 

du vet at det bare var ett eksempel på linjen man har fulgt på bestrafning i VM sant?

Lenke til kommentar

Så ut som han ble lurt av ballen spør du meg. Den starter med å skru mot nærmeste hjørne, og plutselig bare skrur den til høyre. Rar bevegelse på den ballen i lufta. :ermm:

Synes det er for lett å skylde på ballen. Faktum er at Kingson, rett før Forlan skyter, av en eller annen grunn beveger seg brått til høyre. Idet ballen fyker mot han så har han tyngdepunktet på feil sted. Rett og slett dårlig keeperspill.

Lenke til kommentar

Så ut som han ble lurt av ballen spør du meg. Den starter med å skru mot nærmeste hjørne, og plutselig bare skrur den til høyre. Rar bevegelse på den ballen i lufta. :ermm:

Synes det er for lett å skylde på ballen. Faktum er at Kingson, rett før Forlan skyter, av en eller annen grunn beveger seg brått til høyre. Idet ballen fyker mot han så har han tyngdepunktet på feil sted. Rett og slett dårlig keeperspill.

 

 

Kunne ikke alle keepre bare fått muren til å dekke det lengste hjørnet og selv stå i det andre? Så kunne motstanderen heller fått cred hvis de klarer å skyte ett bra skudd over muren utenfor keepers rekkevidde!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...