Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Huff , nei har ikke tid til dette... Unger og stadig mindre tid til pc spilling men så mange gode spill....

Lommeboka kommer til å få juling igjen...

Selg barna, to fluer i en smekk!

Tar heller et par runder på et shady hjørne enn å selge barna :p

Edit : Har fått bekreftelse på at et av spillene jeg ønsker meg kommer til å få en virkelig flott pris. Hint W + 3.

Endret av Malvado
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff , nei har ikke tid til dette... Unger og stadig mindre tid til pc spilling men så mange gode spill....

Lommeboka kommer til å få juling igjen...

Selg barna, to fluer i en smekk!

Tar heller et par runder på et shady hjørne enn å selge barna :p

Edit : Har fått bekreftelse på at et av spillene jeg ønsker meg kommer til å få en virkelig flott pris. Hint W + 3.

$24.49 for det på GoG akkurat nå, hvis du ikke vil vente.
Skrevet

Håper på masse fine tilbud på diverse VR spill og opplevelser. Da blir det å hamstre inn endel. Kjekt med Steam appen på telefonen. Da kan jeg handle mens jeg er på ferie :p

Skrevet

Ja? Har vi trua på at det skjer noe om ~6 timer?

Ny rekord for meg, har 75 spill på min wishlist, og ikke et av dem er på tilbud for øyeblikket. :p

Hva skal folk plukke med seg?

Skrevet

Pr i dag så er wishlisten min på nærmere 3k. En del av de spillene ville jeg aldri kjøpt for fullpris uansett. Tipper jeg kjøper ca. halvparten av dem hvis ikke rabatten på de dyreste er på 75% eller mer. 

Skrevet (endret)

Satser på å kjøpe veldig få spill i år, eller ihvertfall bruke veldig lite penger. Har 16 på wishlist, men backloggen er fortsatt så stor at jeg strengt tatt ikke "trenger" noen nye spill. De som fortsatt koster 400+kr tror jeg ihvertfall jeg venter med uansett rabatt.

Har spill i Early Access noen gang vært en del av disse store salgene? Har lyst på Wreckfest (som jeg tenker på som det "egentlige Flatout 3"), men det virker som de sliter med å få ting til å gå rundt. Eller kanskje utviklingen bare går forferdelig sakte av en annen grunn. Man blir uansett skeptisk til å investere noe i det..

Endret av Riboflavin'
Skrevet

Satser på å kjøpe veldig få spill i år, eller ihvertfall bruke veldig lite penger.

Det har jeg sagt hvert år siden jeg registrerte meg på Steam :p

Skrevet

Satser på å kjøpe veldig få spill i år, eller ihvertfall bruke veldig lite penger.

Det har jeg sagt hvert år siden jeg registrerte meg på Steam :p

Jeg har faktisk vært ganske flink de siste par sommer/jule-salgene, så har litt tro på meg selv. :p

Skrevet (endret)

He he, som vanlig klokka 19:05: "Sorry The Steam Store is experiencing some heavy load right now." :p

Men skimter noen tilbud likevel. 40% på Doom. Var ikke det litt tidlig?

Endret av Gabri3L
Skrevet (endret)

Jeg er inne på steam nå, men det er ikke så mange tilbud? De fleste spillene nedover siden selges til fullpris.

Er Super Meat Boy verdt å sjekke ut?

Endret av Poor Leno
Skrevet

Heavy load , purchase canceled...

Heavy load , side unable to load...

Error 503 : Service unavaibable...

Error 1403 : Dos denied , please come back later...

Ugh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...