Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)

The Wolf Among Us episode 3 er ute!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)

Hm, kan ikke se at det har kommet Weeklong Deals i dag. Pleier å komme hver mandag. Et tegn på at et påskesalg eller vårsalg er på gang?

Edit: Der dukket det opp.

Endret av Crazy Joe Davola
Skrevet (endret)

Vil bare nevne at Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure preorder er på 10% og at man får The Pandora Directive gratis med på kjøpet: http://store.steampowered.com/app/261510/

Det er ikke hver dag jeg tester 18 år gamle spill, men greit å syssle med i 14 dager for å få Tex Murphy feelingen i blodet til Tesla sleppes 7. mai.

Under a killing moon var et av datidens beste spill. The Pandora Directive var ikke like nyskapende, men dog et skikkelig pek og klikk puzzle adventure med hele 6 mulige endings.

Endret av Illus
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)

AC Blackflag 129kr

Far Cry 3 39kr

Kan du svare meg litt kvikt på dette: er Blackflag en kode som kan brukes på STEA?!

Uplay.... -.-

Vet at noen har skrevet det over meg, men er jo greit å utdype det enda mer:

Red Orchestra 2 is FREE today only on Steam!*

It will be free as in, grab it now, pay no money, and it is yours to keep forever FOR FREE!

To claim your Red Orchestra 2 gift, all you need to do is install it. If you dont install, it goes back to …

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

AC Blackflag 129kr

Far Cry 3 39kr

Kan du svare meg litt kvikt på dette: er Blackflag en kode som kan brukes på STEA?!

Uplay.... -.-

Vet at noen har skrevet det over meg, men er jo greit å utdype det enda mer

Regnet bare med at de fleste visste at Ubisoft står bak de spillene. Sorry :(

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Regnet bare med at de fleste visste at Ubisoft står bak de spillene. Sorry :(

Ja, en burde jo skjønne det.. Men irriterer meg over at en ikke kan legge det til steam. Har 3 spill klienter jeg nå må forholde meg til: STEAM, Origin og Uplay, det er jævelig irriterende.

En burde kunne aktivere spillet i steam, også aktivere det i Uplay.

Skrevet

Har kjøpt begge de spillene gjennom Steam tidligere, eneste som skjer når man starter det gjennom Steam er jo da at Uplay startes så må man trykke play der også. Også telles det å ha Uplay åpnet da som spilletid i Steam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...