Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noe jeg nettopp fant ut: dersom du er bannet på et spill gjennom VAC, så er du egentlig bannet fra alle spill som du har av samme spill motor (Source f.eks). Dersom du da var bannet kunne du ikke dele spillene dine med andre (altså de spillene som du ble bannet for fra en vis spillmontor), det kan du nå!

 

Prøvde det for noen dager siden, men da fikk jeg opp melding om at jeg måtte kjøpe spillet, men nå ser det ut til at jeg faktisk kan spille dem på den konten jeg vil, uten å måtte kjøpe dem igjen.

 

Ble bannet fra VAC grunnet juksing i CSS, da jeg var en liten drittunge som ikke forsto konsekvenser, nå har jeg dog en konto med 190 spill, og kommer ALDRI til å jukse igjen. :)

 

Det skal sies at Family sharing er helt vanvittig genialt, dersom en har flere kontoer! Deler selv alle mine 190 spill med min søster som også liker å game, og da får jeg også tilgang til hennes spill, hvorav hun har Den Lengste Reisen, noe jeg ikke dessverre har (fantastisk spill).

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som vet hvorfor jeg ikke klarer å installere Payday 2?

 

 

 

 

7DP1d.jpg

 

 

 

Men når jeg prøver å installere et annet spill fra Steam så går det helt fint.

 

Tror det har noe med om disken er opptatt eller ikke, selv om jeg ikke forstår bæret av det.

Lenke til kommentar

Du må bare la det gå. Husker/aner ikke hvorfor, men har hatt samme problemet med Path of Exile, og det var noe med måten patchingen/nedlastingen foregikk på.

 

What is happening is that Steam makes copies of every file that is changed by an update before patching the file. What this means is that any update that makes a lot of changes to core game mechanics (like many of the recent Payday updates) requires a lot of core files to be copied like this. Additionally, Payday's file structure is not the most optimized out there and a lot of files are bundled together which means a small change to any one of them requires the entire bundle to be copied by Steam.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg er ikke 110% sikker, men jeg tror de aktiveres på Origin?

 

Jeg kjøpte den samme samlingen på Anazon.com, og det var til Origin hvertfall.

 

Da så. Er like greit det, bare dumt en ikke får alle kodene i e-posten....

Lenke til kommentar

Seriøst, er det ikke mulig å skru av achievement notifications enda? Patetisk.

 

 

Edit: Joda, kan skru av overlay, men jeg vil _kun_ ha bort de jævla irriterende popupene som kommer nå og da.

 

Personlig liker jeg achievements, men jeg kan forstå at ikke alle gjør det. Er ihvertfall ikke noe problem å fjerne på konsoll, og burde da være like enkelt på Steam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...