Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er egentlig activion de eneste med så sinnsykt stive priser, activision er de eneste som ikke har publisher pack, og har over 50 euro på nye spill. til og med på tilbud så ligger de på 50 euro (ja runda opp)

er de virkelig så enormt griske at de ikke kan ha et ordentlig tilbud eller normale priser på spillane sine?

til og med mw2 og mw3 er dyre enda i forhold til hvor gamle de er.

activision som tjener milliarder om de så hadde halvert prisen skal holde på på den måten.

 

noen som har noe godt svar på det egentlig? popularitet? nei, då hadde bf3 og mange andre spill au hatt den prisen

  • Liker 2
Lenke til kommentar

activision er de eneste som ikke har publisher pack,

 

Rockstar. De hadde det under sommersalget, ikke nå.

 

Jeg hadde håpet på at GTA Complete Pack ble gjeninnført til dette salget - er så mye enklere å kjøpe den som gave, og ikke hvert enkelt GTA spill... Er så tungvindt og gi bort 4 forskjellige spill, når man før fikk alt i en pakke.

Lenke til kommentar

GTA 1 og 2 er jo gratis på Rockstars nettside, er de ikke?

 

Joda, men 3, Vice City, San Andreas, og IV Complete. Kunne gjerne måket de sammen til 1 pakke (trenger ikke sette ned prisen, kan gjerne sette den opp for min del. Rockstar lager awesome spill). Det er bare upraktisk å måtte gifte ett og ett spill, når man før fikk kjøpt det i en komplett pakke. :)

Lenke til kommentar

Mhm, men er jo greit å gi litt penger til utviklerne, slik at de kan lage ende bedre spill!

Jeg synes det er meningsløst å gi penger til et gammelt spill som for lengst har tjent seg inn. Ikke tro at det å kaste penger etter folk nødvendigvis gir andre resultater enn noen ekstra svømmebasseng til toppsjefene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Joda, men 3, Vice City, San Andreas, og IV Complete. Kunne gjerne måket de sammen til 1 pakke (trenger ikke sette ned prisen, kan gjerne sette den opp for min del. Rockstar lager awesome spill). Det er bare upraktisk å måtte gifte ett og ett spill, når man før fikk kjøpt det i en komplett pakke. :)

 

Håper fyren du skal kjøpe spillet til har bra nok PC til å kjøre GTA: IV, jeg har over det anbefalte, og får bare 40 - 50 fps, pluss en hau med framedrops.

Lenke til kommentar

Bruk g2play.net for sånt :)

MW3 = litt over 200 kroner hvor du får en nøkkel som du aktiverer i steam.

 

Mange spill der som er langt billigere en å kjøpe de i steam butikken, men samtidig lar deg aktivere det i steam :)

 

EDIT: Feil pris

 

takk for den. den sida var jo rå på priser ;)

synd man ikke får steam key på alle spill der men var nå noen spill alikavel

Lenke til kommentar

g2play er toppers. Supporten dems er knallbra. Selv uten live chat får man svar på veldig kort tid. Enda kortere tid under store spillanseringer. Er vel den siden jeg bruker mest når det ikke er gode nok priser på Steam.

 

Kjøpene mine så langt i år er:

 

Mirror's Edge (Har hatt spillet siden det kom ut. Plager meg at koden ikke kan aktiveres på steam.

Endless Space - Emperor Special Edition

Natural Selection II

Plain Sight

Prince of Persia Complete Pack

Batman Arkham City GOTY

Krater - Collectors Edition

Rochard

 

Regner med det blir noen flere spill fremover. Kommer ikke til å spille halvparten av dem, men...

 

http://www.steamcalculator.com/id/refsa22 Steamcalc er oppe i 1.7k$. Skal nå 2k før salget er over.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Bra, håper han klarer det, er så irritert over at min PC ikke klarer det..

 

 

Tja, når jeg så på specsa dine, så driver jeg å laster det ned igjen her, for å sjekke på nytt. Ble litt nervøs gitt. Har ikke testet på den jeg har nå, men runnet det på den forrige, og der funket det helt fint. Men den er jo dårligere enn hva du har listet opp også. Merkelige saker. Heldigvis tar det ikke lang tid å laste ned og sjekke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...