Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte du ikke spill som fallout, eller var inni i spill i den perioden fallout kom ut, så tror jeg kanskje terskelen for å like fallout nå er endel høyere enn for 10 år siden. Spillet er fantastisk på veldig mange måter, men jeg kan forstå at folk nå til dags vil slite. Det er tross alt et ganske gammelt. Men har du lyst til å teste en klassiker, noen av de beste spillene fra den tiden, old school rpg. Get it.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Føler jeg allerede har det aller meste av interesse på Steam, så er litt likegyldig til salget. Husker sommersalget som ganske så begredelig for min del.

 

Bare Driver San Francisco jeg kommer på i farta som jeg kunne tenkt meg å kjøpe.

 

Men jeg ender sikkert opp med å kjøpe latterlig mye, og at det bare er hjernen min som tar forhåndsregler.

Lenke til kommentar

Føler jeg allerede har det aller meste av interesse på Steam, så er litt likegyldig til salget. Husker sommersalget som ganske så begredelig for min del.

 

Bare Driver San Francisco jeg kommer på i farta som jeg kunne tenkt meg å kjøpe.

 

Men jeg ender sikkert opp med å kjøpe latterlig mye, og at det bare er hjernen min som tar forhåndsregler.

 

Er ikke så mye spennede jeg ønsker meg om dagen selv. Og det jeg gjerne skulle hatt noe tilbud på kommer aldri på tilbud (DLCer til mass effect feks, der man er tvunget til søplesystemet med "bioware-points" og det finnes ikke på steam i det hele tatt).

 

AtW

Lenke til kommentar

Humblebundle 7 er lansert! Anbefaler å ta en titt, TBoI er ganske artig spill når man ikke har internett tilgjengelig, eller en plass å plassere musen! :)

 

Humblebundle.com

 

Spesiellt at snittprisen der er høyere enn THQbundle var!

 

Ellers så håper jeg på en ny GTA Complete som de hadde i sommersalget. Det hadde vært en grei julegave for en kompis som er i førstegangstjenesten :)

Lenke til kommentar

Spesiellt at snittprisen der er høyere enn THQbundle var!

 

Ellers så håper jeg på en ny GTA Complete som de hadde i sommersalget. Det hadde vært en grei julegave for en kompis som er i førstegangstjenesten :)

Tja, hvis jeg skal være helt ærlig; var mer gira på Indiegame the movie og TBoI enn SR3 og andre diverse ymse. Jeg betalte mer for THQ-bundlen riktignok, som en veldedighet til THQ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...