Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.amazon.co...56113844&sr=8-3

 

150 spenn med gratis porto hos amazon. Billigere enn på tilbud hos steam

 

AtW

Synes det er en helt absurd situasjon at en butikk kan selge et software-produkt billigere i fysisk kopi og sende over hele verden enn en nettbutikk med all infrastruktur ferdig og kan selge ved kun noen få tastetrykk.

 

Håper flere folk kjøper steam-spill fra andre kilder slik at de lærer seg å sette ned prisene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ser ut som om jeg skal gjøre mitt første kjøp på steam x-mas sale i dag; Bioshock. Eier det allerede til ps3, men hadde vært artig å spilt det på pc også! Er vel ikke tilfeldigvis noen som vet om en side som gir meg BS til en billigere penge, med steamnøkkel :evil:;)

BioShock bruker ikke Steamworks, derfor vil du ikke finne det noe som helst sted med Steam-nøkkel.

Lenke til kommentar

Det er ikke helt sant. Jeg har aktivert både Bioshock 1 og 2 med steamkoder, som jeg fikk fra Amazon. På den amerikanske siden til Amazon har de rett som det er gode tilbud på nedlastbare spill, som man da ofte får kun steamkoden til. Her er et eksempel på en pakke med tre spill, inkludert BS1/2. Steamkoder til BS1/2. Minuset er at man må ha amerikansk adresse, men det kan jo omgås på flere måter. Kjenner man noen amerikanere, så er det jo ingen sak, men jeg har hørt det funker og bare bruke en tilfeldig adresse når man bestiller også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er en helt absurd situasjon at en butikk kan selge et software-produkt billigere i fysisk kopi og sende over hele verden enn en nettbutikk med all infrastruktur ferdig og kan selge ved kun noen få tastetrykk.

 

Håper flere folk kjøper steam-spill fra andre kilder slik at de lærer seg å sette ned prisene.

Det er ikke Steam som setter prisenei butikken sin, men utgiverene. Valve sine egne spill har alltid vært billige.

 

men det er jo fortsatt reine svindelen fra et AAA selskap. selskapet er fortsatt altfor griske og tenker ikke på kundene, tenker kun penger.

alle andre firmaer tenker au penger og sånt men du ser ikke at dei prissetter seg slik og alikavel kan du se at de tjener milliard etter milliard med penger.

folk betaler det ikke fordi de syns det er verdt det men for status om å ha det nyeste og råeste på markedet med ei gang, status ovenfor venner og sånt. kun derfor

Tror virkelig ikke noen kjøper spill for status, lol.

 

BioShock bruker ikke Steamworks, derfor vil du ikke finne det noe som helst sted med Steam-nøkkel.

Masse ting som kommer med Steam koder selv om det ikke er Steamworks. Victoria 2 f.eks fikk jeg steamnøkkel til fra Amazon og Spec Ops: The Line kjøpte jeg på GMG med Steam kode og jeg er rimelig sikker på at det ikke er Steamworks. Fallout 3 var også daily deal på Gamefly(?) med Steam-kode.

Lenke til kommentar

Urettferdig! Jeg fikk IKKE steam nøkkel da jeg kjøpte victoria 2 på amazon :p Tror jeg fikk det i den paradox pakken de solgte\seller for en pakke peanøtter.

Nøkkelen fikk jeg seinere i e-mail, den var ikke der da jeg først kjøpte pakken.

50% er en fornærmelse! FTL og The Walking Dead kan bare glemme deres flaue forsøk på tilbud. :)

Spillene er relativt nye og de selger bra utenom og på salg, de trenger ikke pengene dine. Det er ikke noe som gjør at du fortjener å få disse spillene for en slikk og en ingenting.
Lenke til kommentar

Hehe, problemet med IV er jo at det er en elendig konsoll port, noe som førte til at den ble utrolig dårlig optimalisert på PC. Min PC skulle klare IV på minst 60fps lett, men siden koden er så forjævelig så går det ikke.

Men bra at du sjekker det, så skuffer du ikke vennen din dersom det ikke funker. ;)

Min liste over spill jeg har kjøpt nå:

Mirror's Edge

 

Min liste over spill jeg har kjøpt nå:

 

- Batman: Arkham Asylum GOTY Edition

- Batman: Arkham City GOTY

- Borderlands

- Closure

- Darksiders

- Dead Island

- Dear Esther

- Deus Ex: Human Revolution

- Dungeon Defenders

- Fable: The Lost Chapters

- Garry's Mod

- Hitman 2: Silent Assassin

- Hitman: Blood Money

- Hitman: Codename 47

- I Am Alive

- Intrusion 2

- Legend of Grimrock

- LIMBO

- Lone Survivor

- Mirror's Edge

- Prince of Persia: The Forgotten Sands

- Prince of Persia: The Sands of Time

- Prince of Persia: The Two Thrones

- Prince of Persia: Warrior Within

- The Secret of Monkey Island: Special Edition

- Shank 2

- SimCity 4 Deluxe

- Torchlight

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...