Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg laster spill aldri ned fra tpb el uansett arbeid, eller ikke. Føler bare at det strider med egne verdier. Filmer som jeg ser én gang er greit å laste ned, samt musikk, men ikke spill. Når man bruker over 10-15 timer på et produkt vil jeg si at de som har laget spillet fortjener pengene... Noen som tror at Skyrim kommer til å få mer rabatt mot de siste dagene i salget? :)

Nei, spill går aldri lavere ned enn daily deal prisen. Kan fåes billigere på gamefly og kanskje andre nettsteder også da, som DJ What sier og du får spillet på Steam uansett ettersom det er Steamworks :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, spill går aldri lavere ned enn daily deal prisen. Kan fåes billigere på gamefly og kanskje andre nettsteder også da, som DJ What sier og du får spillet på Steam uansett ettersom det er Steamworks :)

Dvs. at jeg får det i steam/lagret innholdet mitt i steamcloud om jeg kjøper det på gamefly? Mottar jeg da en kode fra gamefly som jeg registerer i steam?

Endret av Werchio
Lenke til kommentar

Kan den prisen å Deus Ex HR være riktig? Koster det spillet allerede i utgangspunktet bare €12? Kjøpte det for lenge siden på at annet salg, men har ikke spilt det ennå. Nå får man det til et par og tjue kroner.. :p

 

Uansett, det ble Max Payne 3 her. Men bare selve spillet, boikotter dlc opplegget deres..

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Kan den prisen å Deus Ex HR være riktig? Koster det spillet allerede i utgangspunktet bare €12? Kjøpte det for lenge siden på at annet salg, men har ikke spilt det ennå. Nå får man det til et par og tjue kroner.. :p

 

Er nok riktig ja, men spør du meg har spillet en verdi på 150-200 kr! Utrolig artig, det får deg til å spille på en helt annen måte. Minner meg tildels om Splinter Cell (1 og Chaos Theory), du blir tvunget til å være stealth, fordi du rett og slett ikke tåler nok til å bli skutt på med mer enn 2-3 skudd. Hovedforskjellen mellom SC og DXHR er at man kan gå non-lethal i gjennom hele spillet, men i SC må du drepe folk hele tiden (stealth riktignok).

 

Anbefaler deg å få fingeren ut av ræva og spille DXHR!

Lenke til kommentar

Kan den prisen å Deus Ex HR være riktig? Koster det spillet allerede i utgangspunktet bare €12? Kjøpte det for lenge siden på at annet salg, men har ikke spilt det ennå. Nå får man det til et par og tjue kroner.. :p

 

Tenkte faktisk på det sjæl. Merkelig, med tanke på at spillet er fra sent 2011 og såpass bra.

Lenke til kommentar

Får ikke kjøpt Skyrim og Dishonored hos Gamefly, irriterende! Meldingen jeg får opp er

Please enter a valid credit card number.

Har prøvd både Visa og Mastercard...

 

Fikk det til tilslutt!

 

Hvor finner jeg steam koden på Gamefly? :hm:

Endret av Werchio
Lenke til kommentar

Ikke noe superstort tilbud men ett spill alle fps freaks burde ha er Call of duty modern warfare. Stemmer Cod 4, for ett fantastisk spill. Starten på noe ordentlig stort som har blitt fylt med små 10 åringer fra england i de påfølgende spillene. Fant det på hardisken min her omdagen og valgte å teste det ut for å se om det var noe tess. Og døtte meg dæven hvor moro! Ligger forresten på steam til 137,- Nok.

 

Etter 5 timer spilt og litt leking med forskjellige våpen, viser det spillet seg her til å virkelig trenge skills for å overleve å ikke bare løpe å spraye. Har spilt endel fps spill i mitt liv og tror noe av det jeg har lært kom til nytte i kanskje den morsomste matchen min hittil. Poster ett screenshot av scoreboarden.

post-233326-0-59437400-1353885945_thumb.jpg

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...