Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Det gjør sånn at du kan bytte mellom de ulike vinduene i Steam raskere, sånn Store, community osv. Det har ikke noen effekt for alle, uten at jeg har funnet ut hva som gjør at det er noen forskjell, virker ikke som om det har noe å gjøre med om folk har raskt nett eller dårlig nett, god pc eller dårlig etc. Dersom du har problemer med å se youtube videoer i HD uten å måtte bufre og drit skal dette hjelpe på det + da har du mest sannsynlig det problemet med Steam at ting laster dritsakte (av og til eller hele tiden).

 

Forresten, når jeg først snakker om kule ting som gjør Steam opplevelsen bedre så er http://steamcleaner.tikione.fr/en/ dette også bra. Står på nettsiden hva det gjør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke jeg skal ha noe, kjøpte Spec Ops: The Line på GMG for 4 euro i går og ellers har jeg enda så masse fra sommersalget som jeg enda ikke har spilt. Problemet mitt ligger i at jeg kjøper en haug med spill men så spiller jeg bare de samme strategispillene om og om igjen med et lite avbrekk på et eller to spill fra backloggen før jeg starter med ny campaign på et eller annet Paradox spill :p

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg skal ha noe, kjøpte Spec Ops: The Line på GMG for 4 euro i går og ellers har jeg enda så masse fra sommersalget som jeg enda ikke har spilt. Problemet mitt ligger i at jeg kjøper en haug med spill men så spiller jeg bare de samme strategispillene om og om igjen med et lite avbrekk på et eller to spill fra backloggen før jeg starter med ny campaign på et eller annet Paradox spill :p

Kjøpte Kotor 2 lol.

Er Endless Space verd pengene?

Har ikke spilt det selv, men det skal visstnok være ganske bra, med et lite behov for en expansion. Kommer sikkert til å droppe til en litt lavere pris etterhvert i salget. Anbefaler å alltid vente til det du skal kjøpe er på en daily eller flash deal, dersom det er viktig for deg å spare et par tiere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...