Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å klare seasonal eventsene selv om jeg bare er a-spec lvl 10 og har rimelig dårlige biler? Eller trenger jeg masse penger for å få tak i biler som kan klare de?

 

 

 

Fint mulig det. Iallefall de første. Fiat 500 til noen og 20 000 og så legger du på sports luftfilter, kanskje noen spoilere hvis det er mulig på de bilene. Det er den første. IKKE bytt olje på den. Da kommer den over max tillatte HK.

 

De andre løpene går nok greit og.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Er det mulig å klare seasonal eventsene selv om jeg bare er a-spec lvl 10 og har rimelig dårlige biler? Eller trenger jeg masse penger for å få tak i biler som kan klare de?

 

 

 

Fint mulig det. Iallefall de første. Fiat 500 til noen og 20 000 og så legger du på sports luftfilter, kanskje noen spoilere hvis det er mulig på de bilene. Det er den første. IKKE bytt olje på den. Da kommer den over max tillatte HK.

 

De andre løpene går nok greit og.

 

Hørtes ikke så ille ut, vet du noe om hvor vanskelig den er?

Lenke til kommentar

Er det mulig å klare seasonal eventsene selv om jeg bare er a-spec lvl 10 og har rimelig dårlige biler? Eller trenger jeg masse penger for å få tak i biler som kan klare de?

 

 

 

Fint mulig det. Iallefall de første. Fiat 500 til noen og 20 000 og så legger du på sports luftfilter, kanskje noen spoilere hvis det er mulig på de bilene. Det er den første. IKKE bytt olje på den. Da kommer den over max tillatte HK.

 

De andre løpene går nok greit og.

 

Hørtes ikke så ille ut, vet du noe om hvor vanskelig den er?

2 plass er lett men 1 virker umulig fikk 140 tusen ellenoe da :w00t:

Lenke til kommentar

Er det mulig å klare seasonal eventsene selv om jeg bare er a-spec lvl 10 og har rimelig dårlige biler? Eller trenger jeg masse penger for å få tak i biler som kan klare de?

 

 

 

Fint mulig det. Iallefall de første. Fiat 500 til noen og 20 000 og så legger du på sports luftfilter, kanskje noen spoilere hvis det er mulig på de bilene. Det er den første. IKKE bytt olje på den. Da kommer den over max tillatte HK.

 

De andre løpene går nok greit og.

 

Hørtes ikke så ille ut, vet du noe om hvor vanskelig den er?

2 plass er lett men 1 virker umulig fikk 140 tusen ellenoe da :w00t:

 

Fiat løpet klarte jeg på 4 forsøk. Du må ha minst 2 runder på 1.19.xxx og ha minimum 60km/t i svingene, så klarer du lett 1 plass :)

 

EDIT: Honda løpet gikk greit. 1 plass ;D

EDIT 2: Mazda løpet i boks :D

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

Har km.stand noe å si?

 

Vel, motoren blir vertfall slitt, så hvis den har gått langt, er det smart å restaurere motoren.

Også bør man også ta "Restore Body Rigidity" eller hvordan det skrives.

 

I tillegg til dette, er det smart å skifte olje, da den fort blir dårlig. Da får du noen ekstra HP i tillegg :new_woot:

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har tenkt på at det hadde vært gøy med en kjempestor by som man bare kunne kose seg og kjøre rundt i istedet for bare racing. :hmm:

Klart det hadde vært moro ! :)

 

La merke til en litt spesiell greie på åpningsmenyen der du velger mellom arcade og karriere modus bl.a , og det var at i bakgrunnen så var det en by i 3d som man så ifra et fugleperspektiv, alle bygningene var firkanta og helt hvite uten noen form for tekstur eller grafikk .. Og bilene fra spillet kjørte rundt på kryss og tvers i byens gater .. Er dette en teaser på noe større? Var så rart liksom ..

Kaz har sagt at han vil at det skal bli mulig å kjøre rundt i et bylandskap og følge trafikkregler og lignende. Jeg har også lagt merke til det sterile urbane opplegget der bilene kjører rundt i bedagelig tempo, og tror nok det stemmer med planene om trafikkjøring. Selv har jeg lenge vært interessert i et free-ride spill med realistisk kjøreegenskaper. Men dette må være på plas etter at alle nåværende mangler er fikset (panser-cam plz).

Lenke til kommentar

Jeg er på førjulsferie akkurat nå, så får ikke testa patchen :(

 

Kan noen teste hvordan online premieringen fungerer? Er redd det er lett å utnytte (starte løp på 1 runde på en kort bane med 2 biler, og bytte på å vinne når en kjører banen om igjen og om igjen og om igjen...) for å få masse credits/XP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...