Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snip.

Det de sier om pedalene på DFP (og DFGT og G25/27) stemmer på en prikk. Jeg bruker ABS på 1 eller er det faktisk nærmest klin umulig å kjøre. Håper det blir fikset på, spesielt nå når G27 er på tur i posten.

ABS 1 er eneste hjelpemiddel jeg også vanligvis bruker, for hjulene låser seg alt for lett. Er jo nærmest umulig å kjøre uten ABS (ved bruk av GT-rattet) på vinterføre f.eks.

Lenke til kommentar

Snip.

Det de sier om pedalene på DFP (og DFGT og G25/27) stemmer på en prikk. Jeg bruker ABS på 1 eller er det faktisk nærmest klin umulig å kjøre. Håper det blir fikset på, spesielt nå når G27 er på tur i posten.

ABS 1 er eneste hjelpemiddel jeg også vanligvis bruker, for hjulene låser seg alt for lett. Er jo nærmest umulig å kjøre uten ABS (ved bruk av GT-rattet) på vinterføre f.eks.

 

Jeg bruker kontroll, men jeg kjører med alt av, unntatt på de løpene hvor det er veldig vanskelig, syns de går greit med abs av når man kjører "kontrollert" på løp hvor man ofte har en litt bedre bil enn motstanerene... Men der man må kjøre samme, eller dårligere bil, pleier jeg å skru ABS på 1, og resten av.

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

Snip.

Det de sier om pedalene på DFP (og DFGT og G25/27) stemmer på en prikk. Jeg bruker ABS på 1 eller er det faktisk nærmest klin umulig å kjøre. Håper det blir fikset på, spesielt nå når G27 er på tur i posten.

ABS 1 er eneste hjelpemiddel jeg også vanligvis bruker, for hjulene låser seg alt for lett. Er jo nærmest umulig å kjøre uten ABS (ved bruk av GT-rattet) på vinterføre f.eks.

 

Jeg bruker kontroll, men jeg kjører med alt av, unntatt på de løpene hvor det er veldig vanskelig, syns de går greit med abs av når man kjører "kontrollert" på løp hvor man ofte har en litt bedre bil enn motstanerene... Men der man må kjøre samme, eller dårligere bil, pleier jeg å skru ABS på 1, og resten av.

Med vanlig kontroll er det i grunn ikke noe problem. Problemet til oss med Logitech DFP/GT/G25/G27 er at bare du er såvidt borti bremsen uten ABS så låser hjulene seg. Det er ikke naturlig for meg og det gjør det klin umulig å ha ABS på 0, noe som er synd for jeg skulle gjerne kjørt uten hjelpemidler i det hele tatt. I hvert fall spesielt på eldre biler, nyere biler som Audi RS6 for eksempel har selvfølgelig ABS.

 

Inntrykket mitt av videoen er at andre pedaler ikke lider av det samme problemet.

Lenke til kommentar

er det så forbanna mulig å være så forbanna mongolid idiot?!?! for det første så hadde jeg kjørt på det første endurance race i over en time og hadde ca 10 runder igjen så tar jeg på pause så trykker jeg på start på nytt!!!!!!!! forbanna soppskallet som laget spillet, at de ikke kunne greie at man måtte trykke på JA for og bynne på nytt! like før den driten som blir kalt ps3 fyker ut med det toskete idiot spillet inni! HELVETE!

Lenke til kommentar

er det så forbanna mulig å være så forbanna mongolid idiot?!?! for det første så hadde jeg kjørt på det første endurance race i over en time og hadde ca 10 runder igjen så tar jeg på pause så trykker jeg på start på nytt!!!!!!!! forbanna soppskallet som laget spillet, at de ikke kunne greie at man måtte trykke på JA for og bynne på nytt! like før den driten som blir kalt ps3 fyker ut med det toskete idiot spillet inni! HELVETE!

 

Så kjedelig! Har gjort dette et par ganger jeg og, men aldri på enduro. huff

Lenke til kommentar
Snip.
Det de sier om pedalene på DFP (og DFGT og G25/27) stemmer på en prikk. Jeg bruker ABS på 1 eller er det faktisk nærmest klin umulig å kjøre. Håper det blir fikset på, spesielt nå når G27 er på tur i posten.
ABS 1 er eneste hjelpemiddel jeg også vanligvis bruker, for hjulene låser seg alt for lett. Er jo nærmest umulig å kjøre uten ABS (ved bruk av GT-rattet) på vinterføre f.eks.
Jeg bruker kontroll, men jeg kjører med alt av, unntatt på de løpene hvor det er veldig vanskelig, syns de går greit med abs av når man kjører "kontrollert" på løp hvor man ofte har en litt bedre bil enn motstanerene... Men der man må kjøre samme, eller dårligere bil, pleier jeg å skru ABS på 1, og resten av.
Med vanlig kontroll er det i grunn ikke noe problem. Problemet til oss med Logitech DFP/GT/G25/G27 er at bare du er såvidt borti bremsen uten ABS så låser hjulene seg. Det er ikke naturlig for meg og det gjør det klin umulig å ha ABS på 0, noe som er synd for jeg skulle gjerne kjørt uten hjelpemidler i det hele tatt. I hvert fall spesielt på eldre biler, nyere biler som Audi RS6 for eksempel har selvfølgelig ABS. Inntrykket mitt av videoen er at andre pedaler ikke lider av det samme problemet.

Jeg får testet med G27 i romjulen en gang, hvis det er noe spesifikt med de settene, håper jeg de fikser det i en patch eller noe.

 

er det så forbanna mulig å være så forbanna mongolid idiot?!?! for det første så hadde jeg kjørt på det første endurance race i over en time og hadde ca 10 runder igjen så tar jeg på pause så trykker jeg på start på nytt!!!!!!!! forbanna soppskallet som laget spillet, at de ikke kunne greie at man måtte trykke på JA for og bynne på nytt! like før den driten som blir kalt ps3 fyker ut med det toskete idiot spillet inni! HELVETE!
Så kjedelig! Har gjort dette et par ganger jeg og, men aldri på enduro. huff

Klarte å trykke exit isteden for continue på siste løp på World Championship...

Er ikke spesielt morsomt...

Lenke til kommentar

Forundrer meg at folk blir så sinte på ting når det er DEM selv som gjør feilen :p Hehe!

 

 

Eller ... litt som å ha valgt en viktig fil på PCen for så å være uheldig å trykke på Delete knappen, synes det er greit at man blir spurt etter en bekreftelse.

 

 

Så lenge ting kan fikses eller gjøres på nytt ser jeg ingen problem i å trykke feil, det er jo dog jævlig kjedelig.

Har vert borti det selv noen ganger, men reagerer på en litt annen måte enn å slå, kaste ting etc. har dog et veldig godt ord forhold innen baning og kan mine gloser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge ting kan fikses eller gjøres på nytt ser jeg ingen problem i å trykke feil, det er jo dog jævlig kjedelig.

Har vert borti det selv noen ganger, men reagerer på en litt annen måte enn å slå, kaste ting etc. har dog et veldig godt ord forhold innen baning og kan mine gloser.

 

Er ikke av typen som hiver ting rundt meg eller banner høylytt selv. Men når det er så enkelt å legge inn spørsmål om bekreftelse, why not? Det gir jo ingen mening å ikke gjøre det. Blir litt som om MS Word ikke spør deg om du vil lagre dokumentet i det du er i ferd med å lukke programmet. Det er vanlig med kontrollspørsmål på slike ting, så hvorfor ikke? Spesielt med tanke på alle spørsmålene og bekreftelsene du får når du kjøper deler til bilen i tuningshopen.

 

Ironisk at man kan av og på vindusviskerne når det ikke regner, men når det først regner blir de slått på automatisk, og man får ikke slått de av. Hva var egentlig vitsen med knappen?

Samme med lysene under nattkjøring tror jeg. En annen ting, det er kun i cockpitview at man får "bruk" for viskerne. Ser man bilen fra frontfangeren, som på standardbilene, trenger man ikke viskerne uansett.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Hva er trikset på seasonal eventet med fiat 500? Første forsøk: 2. plass, 11 sek bak... =\

 

Har problemer med denne selv, har kun kommet 6 sekunder bak.

 

Men kom på en mulig løsning. Jeg bruker X til gass, og da er det enten fullt av eller fullt på. Tenkte å prøve å med de analoge, slik at man i svingene kan ga en del av gassen inne, og dermed bevare en del fart igjennom svingene. Da tror jeg det skal fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...