Jump to content
Latias

Ye Olde Premier League Pub

Recommended Posts

Her er Portsmouth-troppen

Trist å lese.

På klubbens hjemmeside, som forøvrig var stengt en periode sist sesong fordi klubben ikke betalte internettregninga, er klubben oppført med kun 14 spillere. Av de 14 er ingen keepere ...

Håper de klarer å holde seg i Championship, men det ser ikke lyst ut.

Dette ser dessverre bekmørkt ut for Pompey, må si det var godt prestert av eierne å kjøre en klubb så inne i svarte ned i grøfta. De er vel ikke tilbaek i PL med det første for å si det s¨nn

Theo var ikke i VM, nei. Klarer knapt å se for meg at en spiller er raskere enn Theo, men vi får vente å se. ;) Gutten løper tross alt 100 meter på 10,35. Vinneren av forrige NM løp på 10,67.

Da kan ikke N'Dure har vært med. Han har jo norgesrekorden på 10.07 tror jeg.

Enig. I en klubb som Manchester United holder det ikke å være en veldig god fotballspiller, du må også være et flott menneske. Det tror jeg vi absolutt har fått med Javier Hernandeeeez

Edited by Mr.SS

Det var i 2007.

Og jeg kan ikke tro jeg svarer på dette, da jeg "hater" friidrett.

N'Dure har vært mye skadet de siste årene og har ikke greid å komme på samme nivå som han var da. Vi får se i EM i Barcelona nå.

Er vel et nytt Leeds-lag på gang. Ikke det at Pompey har hatt nevneverdig suksess, men de rykker ned fra Premier League pga enorm gjeld og fortsetter nok et par ligaer til før de begynner klatringen igjen.

Tenk å få håndhilse på Ferguson, bli holdt rundt skuldrene på den måten av den mannen.....

Eg tror kanskje eg hadde svimt av litt :D

Jeg liker Hernandez :love:

Edit: Tydeligvis lenge siden jeg har vært her. Eget forum for PL? Alt-Ctrl likes this.

Edited by Alt-Ctrl