Jump to content
Latias

Ye Olde Premier League Pub

Recommended Posts

Jeg skal se alle Arsenal-kampene, alle kampene hvor utlånte Arsenal-spillere spiller og alle storkampene, evt. andre viktige kamper.

Jeg følger selvsagt Liverpool tettest, og denne sesongen har jeg som mål å få sett 12-15 av ligakampene på Anfield og 2-5 bortekamper, og de jeg ikke får gått på ser jeg selvsagt på TV. Alt av Liverpool sees alltid, det skal være snakk om enormt viktige ting eller uheldige hendelser for å gå glipp av en Liverpool-kamp. Av andre kamper kommer det litt mer an på tid og tilgjengelighet, men jeg er ekstremt fotballinteressert på et generelt plan også, så jeg kan se enhver kamp fra PL. Toppkamper er et must, viktige kamper for Liverpools del og ellers en del underholdende oppgjør. Det er alltid noe bra å se fra PL, det er det som er så usannsynlig herlig med ligaen.

Jeg skal selvfølgelig se alt av Arsenal, uansett. Utover det pleier jeg som regel å se alt som går ann, unntakene er kamper som Blackpool - Wolves muligens, drittkamper ser jeg om jeg ikke har noe annet å gjøre helst.

United er som alltid førsteprioritet. Chelsea - Liverpool kan godt gå samtidig. United på TV'en uansett. Ellers ses det jeg får tid til. På tross av at det er deilig med en ny Premeir League-sesong skal jeg ikke droppe alt annet som skjer pga kampene.

"One of the quickest, if not the quickest in the premier league"

Dæven hvis det er sant.. Vet at dette er MUTV, men er det nesten sant angående Javier Hernandez sin fart? :D

Theo var ikke i VM, nei. Klarer knapt å se for meg at en spiller er raskere enn Theo, men vi får vente å se. ;) Gutten løper tross alt 100 meter på 10,35. Vinneren av forrige NM løp på 10,67.