Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående TV2 Sumo. Jeg har hatt det en stund og betalt 169,- i mnd. Ser at de reklamerer med at det vil koste 229 kr, eller noe rundt der, for å se PL til høsten. Noen som vet om min mnd-avgift vil gå opp?

 

Regner uansett med at jeg kjøper TV-kanalene, men synes det er greit å kunne se flere kamper samtidig f.eks. Eller hvis jeg er på/hos hytte/kompis/dame som ikke har kanalene.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Arsenal-Milan 1-1 (Chamakh)

Blackburn-Sydney (Emerton and Pedersen)

Bristol City 2-0 Blackpool

Burnley 1-2 Stoke (Tuncay and Tonge)

Coventry 1-1 WBA (Miller)

Derby 1-2 Birmingham (Murphy and Larsson)

Falkirk 0-0 Bolton

Feyenoord 1-3 Aston Villa(Albrighton, Heskey and Sidwell)

Ipswich 0-1 West Ham (Cole)

Leeds 3-1 Wolves (Jarvis)

Leicester 1-2 Wolves (Campbell and Henderson)

Newcastle 2-2 PSV (R Taylor and Best)

Norwich 2-4 Everton (Cahill x3 and Bilyaletdinov)

Portsmouth 1-0 Fulham

 

Kampene i pre-season idag. Samtidig leder Arsenal pr nå 1-0 over Milan etter scoring av Chamakh.

 

Hvordan får man Sky Sports I Norge egentlig, ser at flere har det.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Manchester City - Inter Milan kl. 02.00 i natt for de som er interessert. Sendes på de "vanlige" sidene til slikt på nettet.

 

Mener å ha sett brukern tc47 skryte om at han hadde skysportsHD og bbcHD under vm, så du kan jo spørre han :) Regner med du må ha en spesial-dekoder av noe slag...

 

Må også få takke PatSharpX for linken til tilbudet på TV2 Sumo. Kjøpte det tidligere i dag :)

Lenke til kommentar

Bristol City 2-0 Blackpool

Burnley 1-2 Stoke (Tuncay and Tonge)

Coventry 1-1 WBA (Miller)

Derby 1-2 Birmingham (Murphy and Larsson)

Falkirk 0-0 Bolton

Ipswich 0-1 West Ham (Cole)

Leeds 3-1 Wolves (Jarvis)

Leicester 1-2 Wolves (Campbell and Henderson)

Newcastle 2-2 PSV (R Taylor and Best)

Norwich 2-4 Everton (Cahill x3 and Bilyaletdinov)

Portsmouth 1-0 Fulham

 

Kampene i pre-season idag. Samtidig leder Arsenal pr nå 1-0 over Milan etter scoring av Chamakh.

 

Hvordan får man Sky Sports I Norge egentlig, ser at flere har det.

Blackburn vant 2-1 over Sydney borte, mål av Emerton og Gamst

Lenke til kommentar

Manchester City - Inter Milan kl. 02.00 i natt for de som er interessert. Sendes på de "vanlige" sidene til slikt på nettet.

 

Mener å ha sett brukern tc47 skryte om at han hadde skysportsHD og bbcHD under vm, så du kan jo spørre han :) Regner med du må ha en spesial-dekoder av noe slag...

 

Må også få takke PatSharpX for linken til tilbudet på TV2 Sumo. Kjøpte det tidligere i dag :)

 

BBC HD får du i alle fall med TV over fiber fra Telenor.

Lenke til kommentar

Hvor leser dere nyheter fra Premier League? Bruker selv disse...

- TV2sporten

TV2 fikk som kjent Premier League rettighetene så skulle bare mangle med en god ligaside. Ofte oppdatert og skrevet av gode erfarne skribenter. Mye overgangsnytt.

 

- Thesun

Engelsk tabloidavis som skriver så å si alt rundt ligaen. Mye falske rykter, men oppdateres også jevnlig. Masse transferrykter, men også kampraporter etc.

 

- Premierleague.com

Kanskje det beste alternativet. Dekker alt fra de forskjellige klubben jevlig. Likevel poduserer de kun stoff fra lagets offisielle hjemmeside. Sikker kilde med alt rundt din klubb. Anbefales!

- Fanforum.no

En side av supportere, for supportere. Alltid snacks med slike artikler. Siden består av flere gode skribenter og for med seg det meste fra England. Mangler ennå en del skrbenter, men er åpen for søknad. Alt arbeid er frivillig. Anbefales!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor leser dere nyheter fra Premier League? Bruker selv disse...

 

- Thesun

Engelsk tabloidavis som skriver så å si alt rundt ligaen. Mye falske rykter, men oppdateres også jevnlig. Masse transferrykter, men også kampraporter etc.

 

 

The Sun faktisk, er tabloidavis som bare skriver tull. Du finner ikke mye bra der.

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg ikke skjønner, og det er hvorfor så mange tror at Newcastle skal ta turen ned igjen, eller at de kommer til å "overraske og ende på 15.-17. plass"...

 

Har mange glemt at geordiene faktisk var i PL fra '94-2010?

 

Jeg poster denne banneren som jeg freidig henter fra Wikipedia:

a5786f9df3a5189ec7521be49de0c54b.png

 

5. plass så sent som 2004, altså. JEG mener at nedrykket i fjor var et rent arbeidsuhell. JEG tror Newcastle kommer til å ende mid-table (8-14) - med en kjempesesong kan de til og med ende tophalf og utfordre om Europacup-spill. Jeg rangerer Newcastle på lik linje med Everton, Blackburn, Aston Villa og de andre "nesten-lagene" som ender fra 8-14 hvert år. Jeg tror at Newcastle kun kommer til å ligge på nedrykksplass etter første runde, siden de skal på Manchester-tur, men derifra går pilen oppover.

 

(Regner med de fleste her inne vet at jeg er helrød supporter, og ikke toon, så det er sagt også)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

For meg virker det som om de fleste klubbene fra midten og ned på tabellen satser på å komme i nærheten av 10ende plassen. De fleste lagene på nedre halvdel har forsterket en del før sesongen og jeg har vanskelig for å se noen helt klare kandidater til nedrykk annet enn Blackpool.

 

For min egen del ser jeg for meg at West Brom, Wigan, Wolves, Birmingham og Newcastle kommer til å kjempe mot nedrykk. Fulham, Bolton og West Ham er store sprøsmålstegn, mens Blackburn og Stoke virker som ganske greie middelhavsfarere. Topp 8 er vel ganske satt fra før med Chelsea, Man Utd, Arsenal, Liverpool, Tottenham, Man City, Aston Villa og Everton.

 

Pulje 1:

 

Chelsea

Arsenal

Man Utd

 

Pulje 2:

 

Liverpool

Tottenham*

Man City*

 

Pulje 3:

 

Aston Villa

Everton

 

Pulje 4:

 

Blackburn

Stoke

Fulham*

 

Pulje 5:

 

Sunderland*

West Ham*

Bolton*

 

Pulje 6:

 

Birmingham*

Wigan

Newcastle

 

Pulje 7:

 

West Brom*

Wolves*

Blackpool

 

*Lag jeg er ganske usikker på

 

Man vet aldri hvem som overrasker/skuffer, men jeg føler at dette ikke er langt unna hvis man skal se bort fra hele muligheten for overraskelser.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hvilke navn blir trykket på flest drakter fra PL?

 

Svaret fra 09/10 var:

1: Torres

2: Gerrard

3: Rooney

4: Fabregas

5: Arshavin

6: Lampard

7: Drogba

8: Owen (!)

9: Carragher

10: Tevez

 

PS! den personhetsen som føres av Gialorossi, Jotun & co er bare helt patetsisk. Noterer dog at moderator har latt dette stå.

Endret av YNWA32
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...