Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser for meg at laget vil bli mye, mye sterkere. Cabaye var veldig svak i går og ikke match-fit i det hele tatt. Men det er morsomt å se at Ben Arfa leverer varene til tross for at han ikke ha spilt noe siden EM. Rett inn på laget og suser og duser. Perchinio greier seg veldig bra som stopper. Han har virkelig vokst under Pardew. Har gått fra å være en av de verste spillerne jeg har sett i PL til å blir en fantastisk squad player som gjør det meget bra som back, midtstopper og på midtbanen. Glimrende!

 

Men jeg håper at vi i de neste kampene får se 4-3-3 med Anita, Tiote og Cabaye som midtbanetrio. Lukter greit svidd av det, og jeg tror fort en del lag skal få slite litt i møte med den midtbanen.

Lenke til kommentar

Demba Ba

 

Ben Arfa

 

Og hvem mente at Krul ville gjøre det så sinnsykt mye dårligere denne sesongen, Emils?

 

Litt tidlig å konkludere. Men det er bare noe jeg tror, han og Newcastle kan jo få en knall sesong. Dere virket sterke enn hva jeg trodde.

 

Er jo ikke så veldig rart når de kan vise til den nest beste midtbanen i PL og det 3. beste angrepsparet.

Lenke til kommentar

Vel, tidlig å konkludere noe som helst mener nå jeg. Vi kan gi det noen kamper før vi ser hva som er fasiten. United har enda ikke spilt, så ingen vet om RvP i det hele tatt blir en suksess. Det eneste sikre vi har er nærmest Aguero og Tevez, de vet vi jo svaret på.

 

Itillegg til Torres da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...