Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Liquidkey skrev (46 minutter siden):

Problemet er at når «rett skal være rett» går det fryktelig mye tid på beslutningene

Det er et problem, men det er langt mer problematisk at mål å røde kort blir gitt eller ikke gitt på feil grunnlag. Jeg tror vi må satse på teknologi, kan vi ha goal line teknologi så burde det være mulig å sjekke om ballen var ute nede ved cornerflagget. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
toreae skrev (14 timer siden):

Fotballen er morsomst når man har en følelse av at dommerne er nøytrale! Om VAR bruker noe tid bryr meg ikke. Jeg tror og håper at VAR blir raskere. 
Men når det dømmes ulikt i en kamp, og fra kamp til kamp, da mister jeg interessen.

Det er en grunn til at dommerne bruker skjønn i denne sporten, men samtidig ønsker jeg det vekk, det fører til vidt forskjellig utkom fra kamp til kamp på helt like situasjoner, samtidig kan ikke VAR gripe inn av idiotiske grunner, reglementet trenger en oppgradering. Å bruke skjønn var kanskje det beste uten teknologi, men nå tror jeg vi bør lene oss tungt på teknologien og gjøre fotballen så rask å rettferdig som mulig.

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (53 minutter siden):

Haaland drakt eller city drakt med Haaland ? Harn ikke presisert så hadde jeg gått for ei Norge drakt, med tanke på avataren din 😁

😂😂😂

City dessverre. 

Jeg er ikke sånn skada forelder som ikke aksepterer at det går an å holde med en annen klubb, så han ble dessverre fotball interessert akkurat til feil tid 🥺

Lenke til kommentar

Joda. Men da måtte vedkommende vært interresert i fotball. Det var han ikke. 

Samme det. Liker ikke den måten eg. Vil at de skal begynne å like fotball fordi det er gøy. For så å følge en klubb fordi de liker klubben. Det er da man får lidenskapen. 

I tillegg får vi rivalisering. Veldig artig til tider. Lenge siden det var artig nå, men det kommer tilbake 😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...