Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KANE2009 skrev (7 minutter siden):

det Everton har drevet med er musepiss i forhold.

Egentlig ikke, de har bare ikke lykkes med pengebruken, det kreves litt mer av klubbens lederskap å trenerteam enn å bare pisse vekk penger, everton er like skyldige som resten av dem sånn jeg ser det, og fortjener hva de eventuelt får.

Det som trengs er nytt lovverk, få 50+1 på plass eller lignende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (8 timer siden):

Egentlig ikke, de har bare ikke lykkes med pengebruken, det kreves litt mer av klubbens lederskap å trenerteam enn å bare pisse vekk penger, everton er like skyldige som resten av dem sånn jeg ser det, og fortjener hva de eventuelt får.

Det som trengs er nytt lovverk, få 50+1 på plass eller lignende. 

I forhold til det City og Chelsea har gjort så er det musepiss jo. Ikke noe å diskutere engang, bare å se på antall brudd, alvorlighetsgrad, hvor lang tid de har drevet med juks og ikke minst hvor mye penger som er involvert.

Nytt lovverk kunne hjulpet litt, men noe av problemet med City/Chelsea er at de har så latterlig mye penger å bruke på advokater og økonomer for å konstant finne loopholes. Det burde kanskje vært en regel om bad faith eller forsøk på å bevisst unngå lovverket. Støtter 50+1, det er noe som bør innføres sporenstreks IMO.

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (12 timer siden):

I forhold til det City og Chelsea har gjort så er det musepiss jo. Ikke noe å diskutere engang, bare å se på antall brudd, alvorlighetsgrad, hvor lang tid de har drevet med juks og ikke minst hvor mye penger som er involvert.

De har brukt enorme summer som de ikke har, jeg sliter med å se forskjellen, og jeg tror ikke det er så mange som faktisk hadde sett den forskjellen hadde de greid å bruke de summene de har brukt på en effektiv måte. Det eneste jeg kan se som skiller city, chelsea og everton er kompetanse, om everton faktisk blir dømt for noe, jeg tviler, så viser det seg vel at de mangler kompetanse på det feltet også. 

Det sagt vi trenger en etterforskning av spesielt city, 144 tiltalepunkter til nå ? Og de slimåler seg unna hver jævla gang, en kan lure på hva som foregår på bakrommene, hva slags korrupsjon som muligens pågår der, men ikke faen om jeg synes synd på everton om de faktisk får en dom, forhåpentligvis blir det starten på en opprydning i EPL som inkluderer 50+1 eller noe bedre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (3 timer siden):

Er kamptråder noe brukerne her inne vil ha?

Slår et slag for kamptråder, liker kamptråder jeg. Samle alle kamper og diskusjoner på et sted slik at det ikke blir så monogamt.

 

 

Det er interessant med kamptråder, men om både united, liverpool og arsenal spiller forskjellige kamper kl. 16 på en lørdag så syns jeg det blir litt rot, og det er vel uten tvil flest united-supportere her inne så da «drukner» jo innleggene om de andre kampene litt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dagner skrev (50 minutter siden):

Det er interessant med kamptråder, men om både united, liverpool og arsenal spiller forskjellige kamper kl. 16 på en lørdag så syns jeg det blir litt rot, og det er vel uten tvil flest united-supportere her inne så da «drukner» jo innleggene om de andre kampene litt

Yttersr sjeldent alle de tre überlagene spiller samtidig og kl 16.00 da. =p

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (22 timer siden):

*snip*

Forskjellen er som sagt omfanget, både i størrelse og tid. Det er vel 114 (!!) flere tiltalepunkter i City sin sak. En meget stor forskjell i mitt hode. "Det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg huet".

Og nei, ingen som vil synes synd på Everton men synes det er rart vi hører så mye om den saken og så lite om City-saken.

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (33 minutter siden):

Forskjellen er som sagt omfanget, både i størrelse og tid. Det er vel 114 (!!) flere tiltalepunkter i City sin sak.

Ja, men det hjelper ikke en dritt om de ikke faktisk blir dømt for noe. Om everton blir dømt så blir de dømt for sine egne forbrytelser, ikke city sine, det har ikke noe å si for everton at city ikke blir dømt, vi bør likefullt straffeforfølge everton, og kanskje det leder til at flere kjipe klubber får litt dritt på rullebladet. Det er to forskjellige saker med mulig forskjellig utkom, men everton bør ikke få noe sympati bare fordi de ikke har vært like ille, om det engang stemmer.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (1 minutt siden):

Gjeesp. Messi vinner fordi laget vant VM og han loker rundt i en dårlig liga. Jaja. Glad det er lenge siden jeg egentlig sluttet å bry meg om gullballen. Klarer fortsatt å bli irritert over den elendige stemmingen til tider.

Da jeg skjønte at Gullballen ikke handler om å kåre årets beste spiller, men bare årets spiller, sluttet jeg å la meg irritere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...