Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VAlQQL
Skrevet

Grusom skade.

Skrevet

Rooney er kaptein, og har derfor mye større aksept for å snakke til dommeren. På tide at disse reglene blir strammet opp. Det er KUN kapteinen som burde kunne ha diskusjoner med dommeren under en kamp. Gleder meg sterkt til å se hele Chelsea bli vist ut fordi de flokker seg rundt dommeren.

Frykter dessverre det samme med Man Utd siden det er en del av Mourinhos opplegg.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Diskutere er greit, kjefting og "fuck off" ytringer er ikke, der Rooney kanskje sliter litt?

Skrevet

Tja, jeg mener at det kan ha noe for seg. Det å kollektivt legge press på dommeren kan gi et psykologisk overgrep i 50/50 situasjoner i ettertid - og burde derfor være totalt ulovlig under kamp. Dommeren har nok med å fokusere på hans oppgaver, om han ikke skal måtte motta stygge ytringer fra spillere samtidig. Jeg er knallfornøyd med denne innstrammingen.

Danielzu: Tjo, du har vel rett. Rooney er kanskje sjefen selv på "fuck off" - men så spørs det hvor hardt de blir å slå ned på akkurat det da? Blir spennende å følge med på dette, og jeg håper at det blir nulltoleranse! 

Skrevet

Idiot-regel. Straffe spillere når man er i kampens hete. Greit nok at man ikke skal komme med idiotiske ytringer mot dommerteamet, men at man nå skal risikere å bli sendt av er helt bak mål. Spesielt mtp hvor høy standard det er på dømmingen i PL. Ender vel med at en spiller blir meid ned også får kapteinen på samme lag rødt kort som konfronterer dommeren :)

Skrevet

Idiot-regel? Tvert imot. Det går an for spillerne å oppføre seg også. På høy tid at dette innføres, men jeg tror det kommer til å skli ut når sesongen har vart en stund.

Skrevet

Frykter også at det sklir ut i intet etter en stund. Vet ikke hvor mange år jeg har sett at de skal fokusere på holding i feltet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...