Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, dette må da holde for Leicester! 

 

Det verste med denne situasjonen er at for hver kamp som går, så vil det bli bare surere og surere dersom Leicester skulle miste det. 

 

Det er bedre at de taper gullet med 10 kamper igjen enn at det skulle skje på siste dagen. Jeg håper de tar det, men den eventuelle nedturen blir bare større og større (skulle den komme). 

Lenke til kommentar

Herregud, dette må da holde for Leicester! 

 

Det verste med denne situasjonen er at for hver kamp som går, så vil det bli bare surere og surere dersom Leicester skulle miste det. 

 

Det er bedre at de taper gullet med 10 kamper igjen enn at det skulle skje på siste dagen. Jeg håper de tar det, men den eventuelle nedturen blir bare større og større (skulle den komme). 

 

Stemmer det, er ikke så tøft for de andre lagene der oppe siden de aldri har hatt noe grep på gullet. Tror Leicester tar det, men de har noen tøffe kamper på slutten der som kan bli litt kinkige hvis de taper noen poeng før det.

Lenke til kommentar

 

Herregud, dette må da holde for Leicester!

 

Det verste med denne situasjonen er at for hver kamp som går, så vil det bli bare surere og surere dersom Leicester skulle miste det.

 

Hvis ikke Leicester tar det så blir det nok Spurs, noe jeg synes er minst like greit. Blir "vinn-vinn" uansett med mindre man er Arsenal-supporter.

Arsenal er 4 poeng bak Tottenham med 1 kamp mindre spilt. Spurs har også et vanskeligere program igjen.

 

Ikke at jeg tror at Arsenal har noen som helst mulighet, men sjansene for St. Totteringhamsday er fremdeles til stede.

 

Vil si Arsenal og Spurs har omtrent like muligheter til gullet. Spurs kanskje noen få % større sjanse. La oss si 5% og 10% sjanse til de to lagene

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fortsetter her for å ikke lage så mye styr i den tråden nå + at det kanskje passer bedre her nå.

 

Jeg har bare lagt merke til reaksjonene til mange her etter at Coutinho-divet. Det meste går på at det egentlig ikke er så ille fordi han ikke har gjort det like mange ganger som Young. Hvorfor han i det hele tatt blir nevnt forstår jeg ikke.


Det har sin naturlige sammenheng med at The Hoff startet hele diskusjonen med å spørre hvorfor Coutinho får mindre kritikk enn Young for diving. Litt tamt å lese masse klaging på at Liverpool-supportere snakker om Young og filming, når det var en United-supporter som kom inn i tråden for å starte en diskusjon om nettopp dette.

 

 

Det var en viss annen person som plutselig (dog ikke overraskende i det hele tatt) nevnte Young. 

Hoff spurte bare om hvorfor det er mer ramaskrik når Young gjør det (eller en annen United-spiller, f.eks. Januzaj). Da kom argumentene om hvem som er mest ille som om det skal bety noe. Kan huske at både Young og Januzaj fikk mye kritikk fra første stund.

Coutinho diver ikke mye, men hvis jeg ikke husker helt feil så faller han lett til tider (overspiller). Det begynner å bli et par sesonger siden Young filmet ordentlig, ellers så er det mest overspilling og oppsøking før han faller som en delfin, men han er likevel "den verste i PL".

Dive er en dive uansett hvem som gjør det. Noen er verre enn andre på det, men det er ikke mer greit da. Coutinho er heller ikke den eneste Liverpool-spilleren til å gjøre det denne sesongen, så jeg synes det er latterlig når noen av dere klager på en United-spiller.

Lenke til kommentar

Fortsetter her for å ikke lage så mye styr i den tråden nå + at det kanskje passer bedre her nå.

 

Jeg har bare lagt merke til reaksjonene til mange her etter at Coutinho-divet. Det meste går på at det egentlig ikke er så ille fordi han ikke har gjort det like mange ganger som Young. Hvorfor han i det hele tatt blir nevnt forstår jeg ikke.

Det har sin naturlige sammenheng med at The Hoff startet hele diskusjonen med å spørre hvorfor Coutinho får mindre kritikk enn Young for diving. Litt tamt å lese masse klaging på at Liverpool-supportere snakker om Young og filming, når det var en United-supporter som kom inn i tråden for å starte en diskusjon om nettopp dette.

Det var en viss annen person som plutselig (dog ikke overraskende i det hele tatt) nevnte Young.

Hoff spurte bare om hvorfor det er mer ramaskrik når Young gjør det (eller en annen United-spiller, f.eks. Adnan

Kom tre kjappe dive-komentarer (du var naturligvis først ute)rimelig kjapt igår etter Coutinho filmingen så blir like mye ramaskrik hver gang det skjer fra liverpoolspillere, samme som United. Null forskjellsbehandling.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

@Mr. P

 

Dette hadde du aldri laget en big deal ut av hvis:

1. Coutinho ikke var en Liverpool-spiller

2. Ashley Young ikke var en United-spiller

3. En Poolfan ikke hadde nevnt en United-spiller

 

Dog ikke overraskende i det hele tatt.

Jeg kjenner få united supportere som forsvarer young sin diving, eller januzaj sin for den saks skyld. Pisspreik, diving er patetisk uansett lag eller spiller.

Lenke til kommentar

 

@Mr. P

 

Dette hadde du aldri laget en big deal ut av hvis:

1. Coutinho ikke var en Liverpool-spiller

2. Ashley Young ikke var en United-spiller

3. En Poolfan ikke hadde nevnt en United-spiller

 

Dog ikke overraskende i det hele tatt.

Jeg kjenner få united supportere som forsvarer young sin diving, eller januzaj sin for den saks skyld. Pisspreik, diving er patetisk uansett lag eller spiller.

 

 

Pisspreik det her du skriver ja, for jeg har ikke påstått noe av delene du nevner. Du har tydeligvis misforstått hele poenget med innlegget mitt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...