Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Den målingen er jeg faktisk veldig interessert i å se. Det å bli utklasset på hjemmebane av et par tusen dansker (hvor brorparten er turister) er flaut uansett hvordan du vrir og vender på det.

 

Google er din venn.

 

Flaut var det ja, men vi får spare vår røst til kamper som ikke er over før de starter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den målingen er jeg faktisk veldig interessert i å se. Det å bli utklasset på hjemmebane av et par tusen dansker (hvor brorparten er turister) er flaut uansett hvordan du vrir og vender på det.

link

Er dette beviset? Målinger over en halv sesong, sist oppdatert i oktober 2007? Wow, good stuff... Like offisielt som når man søker på noise level league table... Og her er ett eksempel på hva man finner da...

http://www.soccer24-7.com/forum/showthread.php?t=157269

Endret av Kimma16
Lenke til kommentar

Den du linka sist der virka rar. Sunderland syns jeg alltid har god trøkk, samme gjelder City, Everton og West Ham som kommer langt ned på lista. Hadde vært gøy å få sett en skikkelig en fra denne sesongen. Selv om det er ganske vansklig å finne ut da noen stadioner automatisk blir mer støy på enn andre. Feks. vil det være lettere å få mer støy utav Anfield enn Emirates da Anfield er smalere og tribunene er lavere og mer kompakte, i tillegg er de næmere banen. Artig å sett hadde det vært uansett :)

 

Og det er tross alt ikke kun fulle dansker som kan lage lyd. Noen husker vell kanskje brann på Goodison? :)

http://www.youtube.com/watch?v=daZN1yWRWeg&feature=related

:love: (crappy kvilitet men)

 

Angrer stort på at jeg ikke var der. Mange everton fans som mener de er de beste supporterene som noen gang har besøkt Goodison. Like sweet music in my ears

Endret av Iceman #10
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var på hjemmekampen mot Everton, var også veldig god stemning der. Var litt uheldige da vi tapte den faktisk, var close stuff. Borte var ikke så close da, men husker ITV/Channel 5 eller whatever Engelsk kanal som viste kampen snakket veldig høyt om lyden Brann-fansen lagde! Det var deilig å høre :)

Lenke til kommentar

Når vi er inne på dette med supportere og stemning.

 

 

overvurderte supporterne:

 

Liverpool - Bortsett fra under You Never Walk Alone, har ikke anfield noe unormalt bra stemning. Med klubbens historie, og veivende The Kop, har Liverpool fans fått en høy status rundt om i verden. En status de dessverre ikke har levd opp til de siste åra.

 

Barcelona og mektige Nou Camp - Det er fremdragene å se spillerne entre stadion. Et stort fjell med tilkuere. Alle med hver sin fargeplakat, som sammen former det berømte Barcelona skjoldet. Bortsett fra det, er stemningen kampen igjennom variabel. Da mener jeg ikke positiv/negativ variabel, men piping/stillhet variabel. For det er alt som skjer på Nou Camp. Piping når motstanderen har ballen, stillhet når eget lag har den.

 

undervurderte:

 

Stoke - Vilt hvor bra stemning det er på Britannia. Hele kampen igjennom. De synger, hojer, og jatter på i 90+ minutter. De skaper liv hvor enn de drar, og synger til stadighet ut hjemmesupportere. Sist på the Emerates, for ikke å snakke om på Old Trafford for ca én måned tilbake. Faktisk på brua også. En fantastisk supportergruppe som skal ha mye av æren for Stoke City sin suksess de siste åra. Best i England.

 

Manchester City - De lever i skyggen av Utd, og sjeikene sine milliarder, men faen, de er noen fantasiske supportere. Alltid topp klasse. OG klart best i byen. Ja, for om en supportergruppe skulle fortjent noen arabiske riyals, så er det denne. De er knall, og får etter min mening ikke nok skryt.

 

Uff, nå får jeg sikkert endel hets! :cry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har virkelig ikke tid til dette nå, men really? Blir nesten ikke lei meg lenger engang av folk som tar opp dette "best i byen" greiene. City er så definitivt ikke størst, flest eller mest bråkete.

 

ed: Kan en supportergruppe som såvidt selger ut 50% av setene bli kronet som en av de beste (og undervurdert)?

Endret av niko.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har virkelig ikke tid til dette nå, men really? Blir nesten ikke lei meg lenger engang av folk som tar opp dette "best i byen" greiene. City er så definitivt ikke størst, flest eller mest bråkete.

 

ed: Kan en supportergruppe som såvidt selger ut 50% av setene bli kronet som en av de beste (og undervurdert)?

Halvparten av setene på Old Trafford er da turister som bare er der for å se og få stemning, ikke lage den...

Lenke til kommentar

Barcelona sine supportere er da i hvertfall ikke overvurdert. Hele byen går bananas og det går tog i gatene når de vinner CL.

 

De har mange supportere ja, men stemningen på Camp Nou er rævva.

 

Har virkelig ikke tid til dette nå, men really? Blir nesten ikke lei meg lenger engang av folk som tar opp dette "best i byen" greiene. City er så definitivt ikke størst, flest eller mest bråkete.

 

ed: Kan en supportergruppe som såvidt selger ut 50% av setene bli kronet som en av de beste (og undervurdert)?

 

Stadion dems er da nesten utsolgt for hver kamp. Uansett, er det en fantastisk stemning der. Når det gjelder "best i byen" greiene, så var det kun for å dra en sammenligning. For selv om utd er best på de fleste platformer, synes jeg city fansen er nivået over utd på det å lage atmosfære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...