Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Må si det er bittelitt frydende å se at Torres enda ikke har scoret for Chelsea, etter nok en full kamp på banen. ^^; Mest for Chelsea sin skyld. Men kan berolige Chelsea-supportere med at han garantert kommer, men det er langt ifra gitt at han fungerer like godt i Chelsea og greier prestere like bra som han gjorde i form i Liverpool. Men verdt £50M? Nja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo slenge på at Carroll hadde mye flere assists, var mer medvirkende i angrepsspillet, og ikke fikk 3 av målene sine mot (den gang) Premier Leagues dårligste forsvar.

 

Skaffer dere Gameiro for £12 mill som det ryktes om derimot, tror jeg godt dere kan få noe å skryte av.

 

Kan jo også legge til at det er merkelig med Carroll i rød drakt og at £35 millioner er drøye penger for han.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Det samme kan jeg si om Carroll. Det at Leon Best nå har mer mål per kamp for oss enn det Carroll hadde sier sitt.

Det skjønner jeg godt, og jeg merker jo godt bitterheten til Carroll/oss når du nevner Caroll i omtrent annethvert innlegg.

 

Men ja, prisen på Carroll er drøy og dere skal egentlig være veldig fornøyd med handelen, for vår del er det en gambling å bruke så mye penger på en såpass uprøvd spiller. Men jeg stoler på forklaringen til Liverpools eier, som var at Liverpool ønsket Carroll + £15M for å slippe Torres, og at prisen på både Carroll og Torres ble som den ble på grunn av det.

 

Det viktigste for oss er å ha et bra lag med spillere. Nå har vi i alle år klaget over at klubben ikke satser nok, ikke er handlekraftige nok på markedet og ikke kjøper store spillere. Når de da gjør det, føler jeg det blir feil å klage på det også. Suarez og Carroll isteden for Torres alene er i mine øyne en forsterkning, og da må jeg si meg fornøyd. Suarez er godt i gang med å prestere bra, Carroll kommer nok garantert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Suarez er nok et knallkjøp, til tross for at jeg ikke klarer trynet på fyren. Carroll tåler jeg heller ikke trynet på, når man tenker på at det han gjorde var tusen ganger eklere enn det Torres gjorde mot Liverpool. Spillere som bryr seg mer om penger enn klubben er jeg glad vi blir kvitt, til tross for at han er local lad. Det samme gjelder alle spillerne vi har i klubben per dags dato.

 

Prisen for Carroll er syk, og jeg er glad han ble solgt. De pengene kan ende opp i noen helvetes bra kjøp til sommern. Om han kommer til å slå til for Liverpool... njaaa. Jeg tror han kommer til å gjøre det greit, og samarbeidet med Suarez har potensiale til å bli sinnsykt bra, men om det slår til vet man aldri.

 

 

Edit: Bare Van Persie har scoret mer mål enn Leon Best i 2011.

 

http://www.nufc.co.uk/articles/20110308/bestys-banging-em-in_2281670_2311132

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Ironi? Nei, det var ikke sånn ment. Mulig noe klønete formulering i så fall. Jeg syntes det er helt på jordet å få rødt kort for å stoppe en idiot av en tilskuer som flyr på banen. Vaktene gjorde forøvrig ikke en god jobb heller ser det ut som...

 

Selvsagt er det greit å få rødt kort om du takler en tilskuer som sitter på tribunen. Hvis det var slik dere forsto det.

Lenke til kommentar

Spillers jobb? Nei. Men er du syntes ikke det er greit at en spiller hjelper til å stopper slike idioter?

 

Slå ned en lagkamerat er langt ifra den samme som å spenne bein på en som ikke har noe på bannen å gjøre slik at politiet får raskere tak i ham og kampen kommer raskere igang.

Endret av iHouse
Lenke til kommentar

Er jo vold i samme grad om det en medspiller som en tilskuer. Utsetter seg selv og andre for større fare ved å gå etter en tilskuer også. Han kan både irritere på seg andre fans og motspillere og skape en slagsmål.

 

Men ingen tvil om at vaktene ikke gjør jobben sin, de går faktisk etter fyren. Venter egentlig på første situasjon der en spiller blir alvorlig skadet etter at en tilskuer angriper spillerne. Var vel i en FAcup kamp i år en spiller fikk en slag?

Lenke til kommentar

Skal man være med på leken må man tåle steken.

 

Altså, forviller man seg ut på en fotballbane må man forvente å bli taklet. Helt greit at spillere stopper sånne gjøker. Jeg mener det er en straffbar handling å løpe ut på en fotballbane med kun sabotasje i tankene, og da skal man stoppes så fort som mulig, akkurat som at det er greit å stoppe folk som begår lovbrudd ellers i samfunnet. At spillerne skal få kjeft for dette er utenfor min fatteevne.

 

Det som derimot er verre er f.eks. situasjonen med Bellamy i Manchester-derbyet for halvannet år siden. Han gikk opp og dro til en som hadde blitt tatt hånd om av sikkerhetsvaktene. Så vidt jeg husker slapp Bellamy straff etter hendelsen også, så da kan man jo lure på hvor dommerne skal sette linja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...