Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker de fåfengte forsøkene på å provosere oss. At du er bitter etter søndagen er forståelig, likevel må du prøve å fokusere aggresjonen din andre steder. Studiene f.eks (om du studerer) ville vært et flott valg.

 

Jeg liker måten du hele tiden skal avfeie innleggene mine som usaklige. Et velbrukt retorisk knep. Det er forskjell på å forsøke og lede til debatt, og det å provosere kun for å provosere. Kan du ikke heller svare saklig, eller å la være å svare?

På hva? En billig straffesituasjon som du ikke hadde funnet på nett engang om det ikke var United? Det obskure sitatet fra en side kjent for tabloide oppslag for å øke clicks på siden sin? Eller generelt på en diskusjon som kanskje har vært oppe 1000 ganger de årene jeg har vært aktiv her? Evt fortelle deg at spillere kjefter og snakker med dommere hele tiden?

 

Kom med noe annet en youtube-klipp og utsagn uten statistikk og dokumentasjon bak seg, så skal jeg også komme med noe som har fylde. For det skal noe til for at jeg gidder engasjere meg i en debatt som snart burde blitt forbudt for alle som heier på et topp4 lag. Det er de små lagene som har noe å klage over.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Dette målet har jo vært diskutert opp i mente. Clattenburg gir tydelig uttrykk for at Gomes får fordel av ball, og at ballen derfor er i spill. Det at Nani lukter dette og snapper ballen, er ikke Clattenburgs feil. For all del, en utrolig merkelig situasjon, men Gomes sover, det gjør ikke Nani. Det hadde aldri blitt noen diskusjon rundt situasjonen hvis han ikke hadde scoret.

Lenke til kommentar

Dette målet har jo vært diskutert opp i mente. Clattenburg gir tydelig uttrykk for at Gomes får fordel av ball, og at ballen derfor er i spill. Det at Nani lukter dette og snapper ballen, er ikke Clattenburgs feil. For all del, en utrolig merkelig situasjon, men Gomes sover, det gjør ikke Nani. Det hadde aldri blitt noen diskusjon rundt situasjonen hvis han ikke hadde scoret.

 

Det var mer Rios oppførsel jeg henviste til. Når det er sagt, så er det langt ifra tydelig uttrykk fra Clattenburg. Han hever skuldrene og signaliserer noe lignende "hva er det ?" med armene. I utgangspunktet er jeg enig i at målet står, siden dommeren ikke har blåst. Men det er fortsatt en absurd situasjon - blant annet fordi linjedommeren vinker med flagget etterpå, og at Nani kanskje skulle hatt et gult kort hvis handsen ble sett.

 

edit: det var altså ikke meningen min å diskutere enkeltsaker i detalj, jeg prøvde bare å understreke dette med dommernes eventuelle frykt for united med å trekke frem flere enkeltsaker hvor dommernes ubesluttsomhet kommer united til gode.

Endret av Urmaker
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...