Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

 

 

Slemt å le, men.

 

twit

Vent... Hva ler vi av?

 

 

Når det gjelder Adam Johnson så gjelder vel "Innocent till proven guilty" frasen.

Selvsagt gjelder den ja. Og med tanke på at han ikke er anmeldt for voldtekt så er sjansene gode for at han ikke visste om det.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Slemt å le, men.

 

twit

Vent... Hva ler vi av?

 

 

Når det gjelder Adam Johnson så gjelder vel "Innocent till proven guilty" frasen.

Selvsagt gjelder den ja. Og med tanke på at han ikke er anmeldt for voldtekt så er sjansene gode for at han ikke visste om det.

 

Tenkte egentlig på twiten. Hva er greien der?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Slemt å le, men.

 

twit

Vent... Hva ler vi av?

 

 

Når det gjelder Adam Johnson så gjelder vel "Innocent till proven guilty" frasen.

Selvsagt gjelder den ja. Og med tanke på at han ikke er anmeldt for voldtekt så er sjansene gode for at han ikke visste om det.

Tenkte egentlig på twiten. Hva er greien der?

Arrestert pga sex med mindreårig - de sier på videoen at Johnson var imponert av det han så i klasserommet. Get it? :p

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Slemt å le, men.

 

twit

Vent... Hva ler vi av?

 

 

Når det gjelder Adam Johnson så gjelder vel "Innocent till proven guilty" frasen.

Selvsagt gjelder den ja. Og med tanke på at han ikke er anmeldt for voldtekt så er sjansene gode for at han ikke visste om det.

Tenkte egentlig på twiten. Hva er greien der?
Så du den med lyd på? Bare et gammelt opptak tatt ut av kontekst.
Lenke til kommentar

 

Er andre type dommere som tar seg av loven heldigvis, haha.

Så hvis dommeren så hendelsen kan Johnson fremdeles bli straffet? :p

 

Men fra spøk til alvor, får håpe det er en av disse situasjonene der jenta er overmoden og full av sminke.

Hadde dommeren sett den hendelsen så hadde Johnson sluppet unna, og en annen Sunderland spiller blitt arrestert vett :p

Lenke til kommentar

Tror du ikke en stor andel midreårige greier å komme seg inn på utesteder? Skjer jo hele tiden. Og i 2015 er det ikke uvanlig at en god del 14-15 åringer ser ut som om de er 5-7 å eldre enn hva de faktisk er.

Endret av Sonny Chiba
Lenke til kommentar

Hvis jenta er fin er det ikke helt utenkelig at dørvakta bare slipper henne inn uten å sjekke. Det finnes også noe som heter falsk leg.

 

Aner forøvrig ikke hvor de møttes, men om det er Tinder/utested og jenta har sagt at hun er eldre enn hun egentlig er kan jeg på sett og vis forstå hvorfor Johnson har gått i baret. Det virker også som det mest sannsynlige.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Tydeligvis bestemt på at "anything Johnson can do, I can do better"; en ikke-offentliggjort Rochdale-spiller risikere å bli sparket fra klubben etter å ha kommentert "I'd bang your girl, Stevie" på et bilde av Gerrard og hans tre år gamle datter.

 

Det spekuleres i at karrieren hans kan være over som følge av stuntet.

Lenke til kommentar

Tydeligvis bestemt på at "anything Johnson can do, I can do better"; en ikke-offentliggjort Rochdale-spiller risikere å bli sparket fra klubben etter å ha kommentert "I'd bang your girl, Stevie" på et bilde av Gerrard og hans tre år gamle datter.

 

Det spekuleres i at karrieren hans kan være over som følge av stuntet.

kan nå hende han mente konen?

Men i så tilfelle, dårlig valg av bilde hvis det bare var SG og datteren på bildet.

Lenke til kommentar

 

Tydeligvis bestemt på at "anything Johnson can do, I can do better"; en ikke-offentliggjort Rochdale-spiller risikere å bli sparket fra klubben etter å ha kommentert "I'd bang your girl, Stevie" på et bilde av Gerrard og hans tre år gamle datter.

 

Det spekuleres i at karrieren hans kan være over som følge av stuntet.

kan nå hende han mente konen?

Men i så tilfelle, dårlig valg av bilde hvis det bare var SG og datteren på bildet.

 

 

Jeg ville ikke gått til retten med det forsvaret.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvorfor ble det siste innlegget mitt slettet???

 

Tilbakemeldinger -> Private Forum henvendelser -> Klager på moderatoravgjørelser.

 

Du har nok mye større sannsynlighet for å få svar der. Det er ikke så mange av dem som leser denne tråden..

Svaret kan du godt poste (uten navn), sånn at jeg får dempet min egen nysgjerrighet.

Lenke til kommentar

Ja det var visst et lurere valg :p

 

 

 

 

 

 

Hvorfor ble det siste innlegget mitt slettet???

Tilbakemeldinger -> Private Forum henvendelser -> Klager på moderatoravgjørelser.

 

Du har nok mye større sannsynlighet for å få svar der. Det er ikke så mange av dem som leser denne tråden..

Svaret kan du godt poste (uten navn), sånn at jeg får dempet min egen nysgjerrighet.

Hei! Har kikket litt på dette og kan ikke se innlegget ditt (som vi vanligvis har liggende skjult) og det er ingenting i historikken som tilsier hvem som har slettet det (eller at det har blitt slettet). Det er tenkelig at det har blitt slettet ved et uhell siden vi ikke hard-sletter innlegg.

 

Så skal kikke litt dypere i forumet og se hva jeg finner.

Det er nok helt sikkert blitt slettet med et uhell, jeg har uansett gjenopprettet innlegget, så skal jeg prøve å finne ut hva som har skjedd.

 

Endret av DaveSaves™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...