Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Rart at dei ikkje tar i bruk sportskanalen for å vise den siste kampen.. Det her blir siste sesong med pl abonnement.

Endret av Karbutar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan også anbefale sumo!

Håper TV2 kommer med en løsning hvor flere kan bruke samme konto samtidig, mot litt ekstra pristillegg, ala Netflix. Da kan jeg dele konto med vennen og familie, noe som selvsagt hadde vært mye billigere!

Skrevet

Blir ikkje i år i det minste, Tv2 har fått nok pengar. PL på sumo burde vere gratis for dei med PL kanalane uansett, mtp at man betalar like mykje som eit sesongkort kostar, for å sjå halvparten av kampane.

Skrevet

TV2 sin PL-løsning (egne dyre(!) kanaler) er grunnen til at jeg for all del ikke vil se CL-rettighetene falle til TV2. Sjansen er stor for at det enten kommer nye betalkanaler eller at PL-kanalene også blir å vise Champions League. I uansett tilfelle, det blir ikke et sekund på TV2 Sportskanalen (ei heller Zebra eller TV2, for den saks skyld).

Jeg syns TV2 kunne vist i det minste én kamp på Sportskanalen, omså aldri noe annet enn Burnley og Stoke.

Skrevet

Jeg syns det ser ut som han får en kink i nakken eller noe, og ikke at det var sparket i leggen som gjorde vondt i hoderegionen :p Men helt korrekt å ikke blåse av spillet der, selvfølgelig.

Skrevet

29.08.10 Sunderland 1-0 Man City

01.01.12 Sunderland 1-0 Man City

26.12.12 Sunderland 1-0 Man City

10.11.13 Sunderland 1-0 Man City

Måtte Sunderland aldri rykke ned.

Blir det fem på rad?

Skrevet (endret)

Hva er oddsen på Sunderland-seier i kveld? :p Evt. oddsen på akkurat 1-0.

6,90 på seier, 18,00 på akkurat 1-0...

Endret av Knewt
Skrevet

Jeg vil ha CL til TV2, for da slipper man å ha to abonnementer. Enig i at det er latterlig at TV2 ikke sender PL på sportskanalen, pengehorer.

Ikke vær for sikker, kanskje kommer "TV2 Champions League 1, 2 og 3" til bare 4100,- i året.

Viasat sender i det minste 2 kamper hver runde på "gratiskanalen" Viasat 4 så du ikke ha sportspakken fra Viasat.

• Liker 1
Skrevet

29.08.10 Sunderland 1-0 Man City

01.01.12 Sunderland 1-0 Man City

26.12.12 Sunderland 1-0 Man City

10.11.13 Sunderland 1-0 Man City

Måtte Sunderland aldri rykke ned.

Blir det fem på rad?
Slet litt med den der på PL Prediction League. Hadde litt dårlig tid så tok B på den. Men alt annet hadde vært fantastisk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...