Jakobk Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Da kan man virkelig begynne med fisking isåfall Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Nå har jeg lest den nye regelen flere ganger. Altså, den forrige regelen sa at det var offside dersom en spiller var involvert i spillet, men den nye sier jo også det... Dersom en offsideplassert spiller på noen måte "endrer" en faktor i spillet så er det offside, hvordan blir det annerledes nå? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Premier League Prediction League 15/16 4 Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Nå har jeg lest den nye regelen flere ganger. Altså, den forrige regelen sa at det var offside dersom en spiller var involvert i spillet, men den nye sier jo også det... Dersom en offsideplassert spiller på noen måte "endrer" en faktor i spillet så er det offside, hvordan blir det annerledes nå? Den tidligere ble vel tolket forskjellig av forskjellige dommere. Noen har gitt offside for situasjoner som kan "finte" ut keeper e.l., andre har latt det gå. Nå er det offside uansett. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Nice, Knewt! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 Får håpe det. Sa jo egentlig til meg selv - flere ganger - at jeg ikke skulle gjøre det igjen Haha. Men men. Det blir vel greit! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. august 2015 Rapporter Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Får håpe det. Sa jo egentlig til meg selv - flere ganger - at jeg ikke skulle gjøre det igjen Haha. Men men. Det blir vel greit! Jeg kan godt hjelpe til hvis det gjør det lettere for deg. Bare å skrike ut eventuelt! Endret 4. august 2015 av OhEasy 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. august 2015 Rapporter Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Det er jeg ikke enig i, men å fjerne den regelen tror ikke så mange nødvendigvis vil. Jeg hadde gjerne sett at offside ble borte. Hele poenget med offsideregelen er å gi forsvarende lag muligheten til å styre hvor motstanderens angripere er. Uten offside-regelen kan et lag ha en spiller konstant hengende innenfor motstanderens 16-meter, som betyr at det andre laget må kødde til forsvarsrekkene og sende ned en eller to mann for å markere han vekk. Det blir bare rot og frimerkemarkering. Antall mål hadde nok flydd i taket, men kampene ville totalt manglet struktur. Klarer ikke å se for meg at det hadde vært noe underholdningsverdi igjen uten offside. Omtrent hele det taktiske elementet i fotball ligger og hviler på akkurat den regelen. Endret 5. august 2015 av Stonemeister 4 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. august 2015 Rapporter Del Skrevet 5. august 2015 http://www.bbc.com/sport/0/football/33783861 Mange gode regelendringer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2015 Rapporter Del Skrevet 5. august 2015 Veldig positivt til dette Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. august 2015 Rapporter Del Skrevet 5. august 2015 Nå har jeg lest den nye regelen flere ganger. Altså, den forrige regelen sa at det var offside dersom en spiller var involvert i spillet, men den nye sier jo også det... Dersom en offsideplassert spiller på noen måte "endrer" en faktor i spillet så er det offside, hvordan blir det annerledes nå? Den tidligere ble vel tolket forskjellig av forskjellige dommere. Noen har gitt offside for situasjoner som kan "finte" ut keeper e.l., andre har latt det gå. Nå er det offside uansett. Men den vil jo fortsatt bli tolket forskjellig av de forskjellige dommerne. Om en spiller forstyrrer spillet er jo likevel et skjønsspørsmål. Dersom en spiller har stått foran keeperen og fintet han ut skulle det jo ha blitt offside uansett. Den eneste måten du kan få en svart-hvitt offsideregel er dersom du enten sier at spilleren må være i kontakt med ballen, eller at det alltid er offside dersom en spiller er i offsideposisjon, uansett om han er involvert eller ikke. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. august 2015 Rapporter Del Skrevet 5. august 2015 First tackle, let them know you're there. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. august 2015 Rapporter Del Skrevet 5. august 2015 John Terry er stolt av gutten sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. august 2015 Rapporter Del Skrevet 6. august 2015 CHOO CHOO Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. august 2015 Rapporter Del Skrevet 6. august 2015 Seriøst, er Wilshere skader igjen?! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2015 Rapporter Del Skrevet 6. august 2015 Seriøst, er Wilshere skader igjen?! Jepp, nytt brudd i ankelen Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2015 Rapporter Del Skrevet 6. august 2015 Han får Van Persie sin fysikk til å se ut som Supermann. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. august 2015 Rapporter Del Skrevet 6. august 2015 Seriøst, er Wilshere skader igjen?! Jepp, nytt brudd i ankelen Fyren må være lagd av Sætrekjeks. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. august 2015 Rapporter Del Skrevet 6. august 2015 Han får Van Persie sin fysikk til å se ut som Supermann. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. august 2015 Rapporter Del Skrevet 6. august 2015 Fikk snap av en kompis som satt og så på gutta krutt i TV2-studio. Har de hatt en sending? Finner ikke noe på zumo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå