Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Heterofil gutt blir sammen med bifil jente - Galt?


Gjest Glng

Anbefalte innlegg

Hei. Har i det siste fått litt kontakt med ei jente. Tror kansje at vi liker hverandre. "Problemet" er bare det at hun er bifil og jeg heterofil. Vi bor noen mil unna hverandre, så ingen av vennene mine vet hvem hun er. Jeg er gutt dersom dere lurer. Kan jeg bli sett på som bifil eller homofil av vennene mine dersom jeg blir sammen med ei jente som er bifil?

Er dette så lurt? :ermm:

 

Jeg er snart 18 år, hun er snart 17.

 

Takk på forhånd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bør ikke ha noe å si. Utroskap gjelder vel sånnsett for bifile, homofile og heteroseksuelle. Å væer bifil er ingen unnskyldning for å ha seg med andre om man er sammen med noen så sant det ikke er greit for deg. Men da burde du kunne ha deg med andre jenter også.

Lenke til kommentar

Er vel ingen grunn til at dette skulle være eit problem for trådstarter.

 

Det einaste eg kan komme på av ulempe er om trådstarter er sykelig sjalu sidan han då vil være sjalu på både vennane og venninnene til jenta sidan "alle" kanskje kan være potensielle partnere for henne :ph34r:

 

Men ærlig talt burde ikkje dette være noke problem.

Trur trådstarter forresten at nokon andre kjem til å vite at ho er bifil med mindre du eller ho seier det til folk?

Lenke til kommentar

Vet du egentlig hva bifil og homofil betyr?

"Kan jeg bli sett på som bifil eller homofil av vennene mine dersom jeg blir sammen med ei jente som er bifil?

Er dette så lurt?"

Det dere er rett og slett tåplig.

Kan overhode ikke trekke slike besluttninger pga du er sammen med en jente som er bifil.

 

Og skulle kompisene dine tro noe slikt så må du finne noen nye.

Endret av -Léon-
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ikke noe problem for deg å bli sammen med henne. Hun er bifil. Det betyr bare at hun kan tiltrekkes av begge kjønn, ikke bare gutter eller bare jenter, men begge. Muligheten er der. Man kan på en måte si at bifile ikke har noe krav til kjønn, dog det ikke stemmer helt. Nå har det seg slik at hun liker deg (går vi utifra). Det er ingenting annerledes med hennes attraksjon for deg som en heterofil jentes attraksjon for deg, forskjellen er kun at den heterofile jenta aldri kunne blitt tiltrukket en annen jente. Egentlig en ganske ikkebetydelig ting.

 

En gutt vil aldri anses å være homo om han er sammen med en jente, uavhengig av legningen til jenta. Om du har venner/bekjente som likevel trekker den slutningen at du er homo/bifil bør du kanskje vurdere å unngå disse i fremtiden, da de ikke er så mye å samle på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei. Har i det siste fått litt kontakt med ei jente. Tror kansje at vi liker hverandre. "Problemet" er bare det at hun er bifil og jeg heterofil. Vi bor noen mil unna hverandre, så ingen av vennene mine vet hvem hun er. Jeg er gutt dersom dere lurer. Kan jeg bli sett på som bifil eller homofil av vennene mine dersom jeg blir sammen med ei jente som er bifil?

Er dette så lurt? :ermm:

 

Jeg er snart 18 år, hun er snart 17.

 

Takk på forhånd :)

Følger ikke helt logikken her gutt. Du skal bli bifil eller hetrofil fordi at du går inn med ei dame som er bifil -> stor sjanse for trekant med TO JENTER.

 

Svaret er uten tvil - Kjør på!

Lenke til kommentar
Gjest fappfapfap

Ingenting i veien for at hetero gutt blir sammen med bi-jente. Dette er faktisk bare win-situasjon for gutten. Hvilke muligheter! Potensialet for trekant med to jenter er jo ENROMT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...