Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et veldig irriterende problem. Messenger gir meg ikke varsler. Må inn i programmet og oppdatere manuelt for å se eventuelle nye meldinger. Dette problemet oppsto helt ut av det blå. Har skrudd på varslinger i både programmet og innstillinger. Får varsler noen få ganger av og til bare. Har prøvd restart. Noen som har opplevd det samme og har noen løsning?

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Min iPhone 4s ble svart tidligere i kveld. Etter å ha latt den stå på strøm i over en halvtime, fikk jeg den endelig på igjen ved å trykke inn både Hjem- og Dvale-knappen samtidig i ca 20 sek. Puster lettet ut og skal kopiere bilder og sånt nå straks.

Men hva kan ha fått den til å skru seg av? Noen her som har noen ideer, og eventuelt forslag til hva jeg kan gjøre for å unngå at den gjør noe sånt igjen? Den ble brukt til epostlesing, ble lagt opp ned på et bord (fremdeles på), for så å bli plukket opp igjen som død omtrent et minutt etter. Den er i underkant av to år gammel, og har hatt lett bruk.

Lenke til kommentar

Har klart å knuse min iPhone 4S. Prøvde å finne noe support på Apple sin nettside, da var det enten at jeg måtte ringe eller at jeg måtte åpne en mail på selve iPhonen. Ingen av delene går, i og med at både skjermglasset og selve skjermen er helt ødelagt. Noen som vet andre måter å få ordnet det? Går det ikke å sende mail eller noe?

 

Dekker forresten garantien uhell slik som å miste den i bakken, som i dette tilfellet? Om ikke, dyrt å bytte skjerm og skjermglass?

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Ble den kjøpt på apple.no? Hvis den er kjøpt et annet sted er det de du skal kontakte hvis du ønsker å sende den inn for å bytte skjerm. Alternativet er lokale tilbydere av slike oppdrag. Garantien dekker det ikke, men en forsikring kan muligens gjøre det. Hvis du sender den inn og betaler for en bytteenhet koster vel dette et sted mellom 1800 og 2500 kr.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...