Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Jeg ble tilbudt 1k fra Apple på den retur ordningen de hadde. Syntes det var litt lite, så nå blir den brukt som mobilt modem og klokkeradio :p Personlig ville jeg hatt rundt 1500 kr for en, men markedet bestemmer. Legg den ut på salg via finn og se an hvilke tilbud du får, men overse alle skambudene som kommer :)

Lenke til kommentar

Jeg solgte en stk knust 16GB 4S for 700 kr og en stk 16GB 4S for 1400 kr tidligere i uken gjennom Finn.no.

 

Begge gikk samme kveld de ble lagt ut. Hadde i utgangspunktet lagt de ut et par hundrelapper høyere, men takket være fire usedvanlig frekke innvandrere endte prisen opp på det det gjorde.

 

Vurderer å legge til; "Ønsker kun bud fra vestlige mennesker." neste gang jeg legger ut et Apple-produkt.

 

Kan jo nevne at jeg fikk utallige bud av type 200 kr til 500 kr i tillegg.

Lenke til kommentar

Man får alltid mange skambud på finn.no, uansett hva man selger. Stort sett bare å være tålmodig, og avslå høflig med bestemt bud man ikke finner akseptable, så får man riktig pris til slutt. Det skal også legges til at mange legger ut ting her til utrolig optimistiske priser.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vet ikke noe permanent løsning, men tar bare en restart på min, så funker det igjen. Pleier å dette ut 1-2 ganger i måneden. Mulig det er iOS relatert, jeg bruker fortsatt 6.1. Prøvde å sende inn før men siden det bedriftstelefon, så ble det bare styr og valgte å leve med det. Tenker du også gjør det samme når det skjer.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Kjøpte akkurat noe som så ut som et original batteri via Ebay. Prisen er kanskje for god til at batteriet skulle være bra, men jeg forsøkte.

 

http://www.ebay.com/itm/131258212419?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Kvaliteten var kjempe dårlig. Er det noen som har god erfaring med å handle batteri til 4S? Det er jo en god telefon og siden den skal støtte iOS 8 så tenkte jeg å ha den litt til.

Lenke til kommentar

Vet ikke noe permanent løsning, men tar bare en restart på min, så funker det igjen. Pleier å dette ut 1-2 ganger i måneden. Mulig det er iOS relatert, jeg bruker fortsatt 6.1. Prøvde å sende inn før men siden det bedriftstelefon, så ble det bare styr og valgte å leve med det. Tenker du også gjør det samme når det skjer.

Takk for svar :)

Får leve med det!

 

(Noen som har hvit lcd skjerm? pm)

Endret av Lami
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva gjør jeg når Wi-Fi'en på 4Sen er nedtonet? Kommer også opp "Wi-Fi ikke tilgjengelig". Har fulgt Apples guide for å løse dette - ved å nullstille nettverksinnstilinngene, men det hjelper ikke. Kan WiFien være gåen?

En stund siden jeg har skrudd på 4érn min. Men de fleste mobiler har en egen wifi signalkabel som går inn på hovedkortet. Har denne løsnet (som er forbausende fort gjort noen ganger..) blir det lite/null wifi. Napp av bakdekselet så bør du se det ganske lett. Trooooor den sitter i en av hjørnene.

 

Er som sagt noen ås siden jeg skrudde på denne, så godt mulig jeg er helt på jordet.

 

EDIT: Titta på noen youtubefilmer, antenna sitter helt øverst og midt på - på baksiden av telefonen. Mulig du må av med ett sånt lite deksel i tillegg til bakdekselet. Er vist ett kjent problem dette.

Endret av PerOpusen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Er det noe forskjell på orginal baklokk og lokk fra Kina?

 

Er dette real deal deksel: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=200911879979

Det er ikke ekte Apple nei, står under "compatible brand - for apple".

Men det ser nok og føles ut som originalt. Har selv kjøpt noen bakdeksel på ebay, og de har vært helt ok.

Det finnes langt billigere deksel enn det du lenker til, mine ga jeg vel under 50,- per stk inkludert frakt.

 

EDIT: så det var et par uker siden du spurte om dette og du sikkert har bestilt allerede.

Endret av KooPa79
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Plutselig lader ikke min iPhone 4S, lar seg heller ikke slå på. Aldri hatt trøbbel med den før. Det startet slik: Den var full-ladet, så skulle jeg gå en tur med lydbok på. Så viser batteriet tomt, eller 1%. Jeg gikk tur en time med lydbok på, og den slukket ikke. Men batteriet viste 1%. Trøbbelet begynte da jeg tenkte at jeg skulle restarte den, og få opp rett vising av batteriet. Men den lot seg ikke restarte. Den har stått i lader nå en time, og ikke noe skjer. Skjermen viser bare et tomt batteri med en liten stripe rødt i bunnen.

(Det jeg har sjekket er lader ledning helt OK, lade"hull" helt fritt får støv, og jeg har prøvd flere ganger å holde hjemknapp/AV-PÅ inne samtidig. Hva mer kan prøves. Kontaktet Apple på nett, men de sender meg bare mail som skal åpnes i iPhone og den kan jo ikke åpnes.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...