Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Lås telefonen når du legger den fra deg, så havner varslene på låseskjermen. Hvis telefonen er ulåst og du får varsler, havner disse i varslingssenteret. Hvis du deretter låser telefonen blir de ikke synlige på låseskjermen. Det hele er egentlig logisk. :)

 

Problemet er at når jeg låser skjermen så blir den svart, når jeg får et anrop så viser det på skjermen til den blir svart igjen. Finnes det en instilling jeg kan sette som sier at skjermen ikka skal gå i svart hvis jeg har fått et tapt anrop?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at når jeg låser skjermen så blir den svart, når jeg får et anrop så viser det på skjermen til den blir svart igjen. Finnes det en instilling jeg kan sette som sier at skjermen ikka skal gå i svart hvis jeg har fått et tapt anrop?

 

Nei, men varslinger forsvinner ikke fra låseskjermen hvis de kommer etter at du har låst telefonen. Skjermen blir svart etter fem sekunder eller noe, men hvis du da trykker på f.eks. låse- eller hjemknappen vises varslingene igjen.

Lenke til kommentar

ganske ny iphone bruker blitt og klart meg helt fint med itunes, musikkoverføring osv, men etter den nye oppdateringen får jeg ikke lenger overført musikk til telefonen, se på bildet(linken)

http://bildr.no/view/1336149

 

eneste jeg kan velge er å gjenopprette den til den tidligere versjonen 6.0.0, har jo 6.0.1 nå..

 

noen som har peiling på dette..? takker og bukker - god jul folkens

Lenke til kommentar

Merkelig feil på min 4S i dag: når jeg starter samtale, hører jeg ikke noe lyd i telefonen. Når jeg trykker vol +/- vises volum (hodetelefoner). Det ser ut til at tlf tror at hf er tilkoblet hele tiden. Når jeg kobler til hf er alt ok. Hva er feil?

 

Edit: Fungerte igjen av seg selv dagen etter. Kanskje den ikke likte at jeg mistet den i snøen.

Endret av zanta
Lenke til kommentar

ganske ny iphone bruker blitt og klart meg helt fint med itunes, musikkoverføring osv, men etter den nye oppdateringen får jeg ikke lenger overført musikk til telefonen, se på bildet(linken)

http://bildr.no/view/1336149

 

eneste jeg kan velge er å gjenopprette den til den tidligere versjonen 6.0.0, har jo 6.0.1 nå..

 

noen som har peiling på dette..? takker og bukker - god jul folkens

 

bump... trenger virkelig å få lagt inn ny musikk på telefonen

Lenke til kommentar

Prøvd med Sharepod eller lignede?

 

når jeg overfører musikk via sharepod så blir det overført, jeg mister plass på telefonen... men sangene kommer ikke synlig opp når jeg kobler fra telefonen.. så problemet med sharepod er at de ikke egentlig eksisterer... er ellers fornøyd med iphone men dette begynner å bli meget irriterende

Lenke til kommentar

Er det noen hær som vet hva en brukt 4s burde ligge på i pris sånn ca? vurderer å kjøpe en men frykter å betale mer enn verdien på tlfen. 5ern blir for kostbar p.d.d

 

har Android for øyeblikket er det enkelt å få kontaktene mine over til Iphone?

Endret av Cs freak
Lenke til kommentar

Ikke misforstå, men det er faktisk ikke så klart. Gang på gang spør jeg folk om hvilke kvalitet de spiler av med på spotify. Jeg får til svar at de har Spotify Premium :p Det er så alt for, alt for mange som er fonøyde bare de får lyd over høgtalerene på fest hehe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ikke misforstå, men det er faktisk ikke så klart. Gang på gang spør jeg folk om hvilke kvalitet de spiler av med på spotify. Jeg får til svar at de har Spotify Premium :p Det er så alt for, alt for mange som er fonøyde bare de får lyd over høgtalerene på fest hehe.

Ja, beklager, men jeg i hvertfall ville aldri latt kvaliteten stått på minimum om jeg skulle klage på den. Jeg hadde alt på fullt før. Men je har bare ikke synces den med høy kvalitet. Etter det ble det mye bedre, men fortsatt ikke toppers. Bruker alltid pcen hjemme når jeg skal koble opp mot headset eller høytalere, selv om det er mye mer praktisk med en telefon en en kabel over hele rommet...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...