Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer veldig om jeg skal jailbreake iphonen min. Veldig usikker.

 

Leser at man trenger å ha en pc tilgjengelig, hvergang man restarter telefonen. Om jailbreake skal fungere. Å da fungere ikke alle apps. Hvordan apps? Er telefonen ustabil da?

 

Så lurer jeg på om det går gjøre telefonen "orginal" igjen, om jeg ikke liker jailbreak?

 

Batteriet blir bedre :)

 

Bra at batteriet blir bedre, skal hive den på ladding litt oftere nå :)

Lenke til kommentar

Leser at man trenger å ha en pc tilgjengelig, hvergang man restarter telefonen. Om jailbreake skal fungere.

 

Det stemmer, hvis du jailbreaker «feil». Hvis du kjører iOS 6 på telefonen din kan du ikke jailbreake i det hele tatt, men iOS 5.1 og slikt skal du kunne jailbreake og kjøre normalt.

 

 

Å da fungere ikke alle apps. Hvordan apps?

 

Enkelte apps har sperrer som nekter deg å kjøre de hvis du har jailbreaket telefonen din. Jeg har ingen liste, men det er ytterst få apps som er så teite.

 

 

Er telefonen ustabil da?

 

Telefonen blir ikke automatisk ustabil av å jailbreakes, men det åpnes for at du kan gjøre den ustabil.

 

 

Så lurer jeg på om det går gjøre telefonen "orginal" igjen, om jeg ikke liker jailbreak?

 

Ja, bare å resette i iTunes. :)

Lenke til kommentar

Hei, merket i dag at jeg bare kan sende Mail fra en av mine to hotmail adresser fra samme konto. Tidligere har jeg hatt mulighet til å velge hvilken jeg skal sende fra, men nå kan jeg bare velge en hotmail og en iCloud adresse.

 

Hvordan får jeg dette tilbake?

 

Obs: begge hotmail adressene går til samme innboks, en outlook adresse og en hotmail adresse.

 

Please help, husker jeg kunne legge til ekstra adresse tidligere, men finner det ikke igjen.

 

Håper noen andre har vært borti dette og, for jeg har en stor nytte av å bruke to adresser på samme innboks, spesielt når den opprinnelige adressen hører barneskolen til.

 

VIKTIG!

 

EDIT: dette beskriver problemet mitt, bare at det gjelder hotmail og iPhone: http://mac1.no/forum/viewtopic.php?t=248363

Endret av Enojo
Lenke til kommentar

Hei, merket i dag at jeg bare kan sende Mail fra en av mine to hotmail adresser fra samme konto. Tidligere har jeg hatt mulighet til å velge hvilken jeg skal sende fra, men nå kan jeg bare velge en hotmail og en iCloud adresse.

 

Hvordan får jeg dette tilbake?

 

Obs: begge hotmail adressene går til samme innboks, en outlook adresse og en hotmail adresse.

 

Please help, husker jeg kunne legge til ekstra adresse tidligere, men finner det ikke igjen.

 

Håper noen andre har vært borti dette og, for jeg har en stor nytte av å bruke to adresser på samme innboks, spesielt når den opprinnelige adressen hører barneskolen til.

 

VIKTIG!

 

EDIT: dette beskriver problemet mitt, bare at det gjelder hotmail og iPhone: http://mac1.no/forum/viewtopic.php?t=248363

 

Ingen som har vært borti dette?

Lenke til kommentar

Jeg har nok det desverre, mulig jeg må begynne å dra telefonen med meg overallt :huh:

 

Lås telefonen når du legger den fra deg, så havner varslene på låseskjermen.

 

Hvis telefonen er ulåst og du får varsler, havner disse i varslingssenteret. Hvis du deretter låser telefonen blir de ikke synlige på låseskjermen. Det hele er egentlig logisk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...