Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som har testet uten å være developer, gikk det smertefritt? Tenker å prøve i ettermiddag jeg også. Har lastet ned oppdateringen

 

 

Dette gikk veldig smertefritt, kjører nå iOS 5 GM versjon :D Husk å måtte jailbreake iPhonen, ellers vil du ikke kunne få iPhonen "godkjent"

 

 

 

-Nyrili

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er ikke sikker, må ha ny telefon og jeg syns iPhone skjermen er litt liten og ikke optimal for mine hender.

Når oppgraderingen skuffet for min del igår, vett jeg ikke hva jeg skal ha ;(

Lenke til kommentar

Dere som har testet uten å være developer, gikk det smertefritt? Tenker å prøve i ettermiddag jeg også. Har lastet ned oppdateringen

 

 

Dette gikk veldig smertefritt, kjører nå iOS 5 GM versjon :D Husk å måtte jailbreake iPhonen, ellers vil du ikke kunne få iPhonen "godkjent"

 

 

 

-Nyrili

Har du en guide til dette? Evt pm !

Lenke til kommentar

Da er alt ordna på iPhone 4 og iPad 2. Installasjonene gikk helt smertefritt, og OS-et flyter glattere enn noen gang. Herlige nye funksjoner, spesielt iCloud og Wi-Fi sync/back-up. ^^

Har du testet å f.eks. legge til et kalendergjøremål på iPhonen for så å se om kalendere på iPaden blir oppdatert automatisk med det samme kalendergjøremålet via iCloud? (Eller omvendt såklart).

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Jepp, har testet iCloud på kalender, notater, påminnelser og bilder (bilderull). Alt fungerer instantly og smertefritt.

 

Hmm, innstallerte GM i natt. Jeg finner ikke den nye kameraknappen når telefonen er låst og jeg får heller ikke noen ting i varslingsenteret. Noen som har samme problemet?

Kameraknappen har ikke jeg heller, og har ikke funnet noe under innstillinger. Varslingsenteret ser ut til å fungere her.

Lenke til kommentar

Fan, vet ikke om jeg skal kjøpe iPhone 4 eller 4s. Iphone 4 koster 2000 kroner med det abonnementet jeg har. :0

Hvis du kan se for deg at du får bruk for Siri er det ikke noe å lure på – i alle fall om samme subsidiebeløp gjelder også iPhone 4S. Med ganske gjennomsnittlig bruk i andre tilfeller er det kanskje ikke allverden av poeng i å kjøpe S-varianten. Bruker du den som kamera kan det også være gode grunner til å kjøpe 4S, men vi har jo foreløbig ikke allverden av grunnlag for å tenke noe om hvor godt det nye kameraet er.

 

Tror jeg lander på 4S 32GB.

Lenke til kommentar

Jepp, men ble litt skeptisk da jeg fant ut at 4s i praksis har dårligere batterilevetid enn 4. Tror nok det blir 4s på grunn av kamera, prosessor og Siri.

 

Blir i så fall 16GB. Blir spennende å se hvilke priser det blir, men blir vel ikke så langt unna det fireren kostet da den kom ut regner jeg med.

Lenke til kommentar

Mange som er skuffet her, selv er eg middelsfornøyd.

 

Kan ikkje forandre på eit Design som allerede er perfekt, sjermen er fin størelse på synes eg.

 

Raskere, bedre kamera, siri.

 

Veit ikkje heilt ka meir eg vil ha, men er fortsatt ikkje veldi fornøyd.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Folk er som regel superhappy de gangene Apple oppdaterer designet av sine maskiner, det er tross alt her mye av magien ved deres produkter ligger og i denne gruppen mange av deres beste folk sitter. Greia er at produkter etter hvert kommer til et punkt der det ikke er rom for så store forbedringer* gitt dagens teknologi, unibody-laptopene ble f.eks. introdusert for en ganske god stund tilbake, Pro-serien er fremdeles stort sett eksakt lik som ved lansering.

 

Tidlig i livet til et produkt ser en store forandringer, etter hvert har designet «landet». Men, etter en stund har teknologien flyttet seg så mye at det åpner for nye muligheter; optisk drev er overflødig og batterier langt bedre, dermed oppstår Air.

 

*Gitt et sett prioriteringer; andre står fritt til å mene at stor skjerm og konstruksjon i fleksibel plast er viktigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...