Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvordan iPod playlisten vil være dersom man kjøper en ikke-Norsk versjon av iPhonen? Tenker på sanger som starter med Æ Ø Å.

Videre er det noen som har noen informasjon rundt mulighetene for å endre oppsett av tastatur til norsk slik at man får opp Æ Ø Å på tastaturet?

Lenke til kommentar

For meg personlig saa virker dette problemet med antennen saa grunnleggende at jeg rett og slett ikke klarer aa tro at dette Apple ikke er noe de vet om allerede og har full kontroll over.

 

Saa forpult idiotiske er de ikke.

 

Leste at det ikke indikatorfeil på softwaren, men at folk faktisk ikke klarer å holde en samtale heller. Skal prøve å finne igjen linken. Men ja, så idiotiske kan de jo ikke vær... Andre mobiler ble og testen i samme lokale om iPhone 4, men der var dekningen på topp hele tiden. (AT&T)

Endret av SolbergMobil
Lenke til kommentar

Leste at det ikke indikatorfeil på softwaren, men at folk faktisk ikke klarer å holde en samtale heller. Skal prøve å finne igjen linken. Men ja, så idiotiske kan de jo ikke vær... Andre mobiler ble og testen i samme lokale om iPhone 4, men der var dekningen på topp hele tiden. (AT&T)

Det er veldig mange iPhone 4 bruker som også ikke opplever noen problemer med dette. Jeg tror jeg ønsker at noen skal teste det i Norge hvor vi har skikkelige GSM/UMTS nett før jeg trekker noen konklusjoner.

 

AT&T sitt nett er ikke noe å skryte av, jeg er mye i USA, og har hatt mye trøbbel med AT&T, både med iPhone og Nexus One. Mine erfaringer fra USA er at ofte er T-Mobile mye bedre, men det er en annen diskusjon.

Lenke til kommentar
Raptor' date='24. juni 2010 - 14:54' timestamp='1277384049' post='15851453']

Leste at det ikke indikatorfeil på softwaren, men at folk faktisk ikke klarer å holde en samtale heller. Skal prøve å finne igjen linken. Men ja, så idiotiske kan de jo ikke vær... Andre mobiler ble og testen i samme lokale om iPhone 4, men der var dekningen på topp hele tiden. (AT&T)

Det er veldig mange iPhone 4 bruker som også ikke opplever noen problemer med dette. Jeg tror jeg ønsker at noen skal teste det i Norge hvor vi har skikkelige GSM/UMTS nett før jeg trekker noen konklusjoner.

 

AT&T sitt nett er ikke noe å skryte av, jeg er mye i USA, og har hatt mye trøbbel med AT&T, både med iPhone og Nexus One. Mine erfaringer fra USA er at ofte er T-Mobile mye bedre, men det er en annen diskusjon.

 

Men det er merkelig at det er hovedsaklig kun iPhone som sliter hos AT&T da. Når andre mobiler fungerer optimalt.

Endret av SolbergMobil
Lenke til kommentar

Men det er merkelig at det er hovedsaklig kun iPhone som sliter hos AT&T da. Når andre mobiler fungerer optimalt.

Jeg har iallefall hatt problemer med min Nexus One, de siste gangene jeg var i USA, altså både i mars og mai i år. Skal tilbake igjen i august, men tviler på at det har blitt noe bedre, iallefall ikke i New York og Chicago.

Problemene er at nettet dropper samtalene dine, og at SMS-meldinger ikke kommer frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...