Gå til innhold

Blandevann til alkohol


Anbefalte innlegg

Hey! Jeg pleier å blande sprit med sprite men dette begynner å bli utrolig kjedelig så jeg lurer på om noen andre har noen tips til hva jeg kan blande spriten med?

Har tenkt til å prøve fanta exotic og redbull til helga, noen erfaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker ingen av dem. Vodka og Battery er veldig godt å blande halvt om halvt. Det får du i puber også hvis du ber om det.

 

Hver gang jeg har blandet Rom+Cola hjemme har jeg ikke greid å drikke hele glasset og kasta resten i vasken.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Eit triks er å bruke mykje is (heilst knust) og tilsette ein tredje ingrediens.

 

Blander du som nemt sprit med sprite så kan litt sitron eller lime saft være nok til å gjere susen.

 

Eventuellt ein litten skvett med apelsinjuice.

 

Det å finne ein ny type brus å blande med er berre ei kortvarig løysning sidan du fort går lei også av den nye brusa du blander med.

 

Bruk 3 ingredienser når du skal lage gode drinker, til og med 2 typer alkohol + brus vil kunne gi deg gode drinker.

 

Ein anna ting du kan bruke er ein liten skvett med drinkmix som du får kjøpt på dagligvarebutikkar.

Lenke til kommentar

...

 

Rød Pure Rush og Famous Grouse er ikke så dumt, faktisk. (1 del sprit, 2 deler blandevann)

Ingefærøl/Ginger Ale passer til det meste av brun sprit (kanskje med unntak av konjakk og røykfulle whiskyer)

Appelsinjuice til vodka

 

Og Fanta/Schweppes (alle varianter) passer også til vodka/klar sprit.

Lenke til kommentar

En av de enkleste drinkene jeg vet om men allikevel smaker veldig godt er appelsinjuice og vodka med isbiter, og topper det med galliano. Utrolig digg

http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift1685.asp

 

Jeg kom på en annen enkel drink som de fleste liker, white russian:

 

like mengder kahlua og vodka med melk evt fløte over og is selvfølgelig.

 

Selv liker jeg best black russian med 2 isbiter som er uten melken :)

Endret av Rairai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...