Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaaah, så deilig med FIFA 11! Fantastisk. Dreit meg i mine to første exhibition-kamper. Startet selvsagt med United-Liverpool, og der greide Gerrard å lage show. Ambisiøst av meg å hoppe rett på legendary, men jeg blir god med en gang.

 

Straffer. Fy faen så lett det dømmes straffer på hands når det er påslått. Fire kamper, fem straffer. Helt sjukt.

 

Siste kamp i exhibition på legendary: United 4-0 Sunderland.

 

Vi er i gang! :D

Lenke til kommentar

Dere, har hatt virkelig store problemer med å spille FIFA10 og WC online etter at jeg byttet nettleverandør og fikk modem/router i ett. En kompis av meg har akkurat samme problem... på ps3. Han har Xbox også og sier det funker fett på Xbox uten problemer.

 

Derfor, når jeg så et tilbud på Spaceworld, Xbox 360 4GB for 999 hvis du kjøper FIFA så er jo dette kanskje et god tidspunkt å kjøpe seg en Xbox 360? Blir 1498 kr for den nyeste Xboxen (uten harddisk)+FIFA11, grei skuring?

Lenke til kommentar

Har møtt på noen bugs. Lyden fader helt ut når spillere byttes. Helt rart å høre på at publikum blir musestille når en ny spiller er på vei inn. Hadde også en rar hendelse hvor dommeren blåste igang kampen med en gang introen begynte. Og en annen gang hvor lyden forsvant helt når jeg så på et replay. Måtte starte spillet på nytt for at lyden skulle komme tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...