Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

altså, klarer du ikke å sende pasninger uten at det går via motspillere, eller klarer å styre spillet fordi det "går for sakte" så har du ikke noe i fifa 11 å gjøre mener nå jeg.

 

 

Spillet er HERLIG!

 

 

Akkurat ferdig med min første sesong med united nå, vant ligaen etter myyyye slit og fa cup samt liga cupen!

 

Etter sesongen satt jeg med 85 mill pund, og fikk jaggu kjøpt Ronaldo tilbake for ca 49, samt at jeg fant Akinfeev!

 

Klar for ny sesong når jeg får tid smile.gif

 

Prøv med et lag med 3 stjerner istedenfor United med Ronaldo så ser du poenget mitt, da midtbanen min knapt klarer å sentre 29 meter før ballen stopper. (Lav pasning på max styrke)

 

Mener du at meningen med Fifa11 bare er i spille med United og andre 5* lag så er det etter min mening du som ikke har skjønt filla.

 

Viser ellers til en post fra meg her tidligere hvor World Class fortsatt var nogenlunde lett med dyktige lag, men komplett umulig med 3* lag.

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Noen litt godt voksne fifa spillere her som er litt casual gamers, ikke har tid til å spille flere timer hver dag! som kunne tenke seg å lage en liga. Er selv småbarnsfar og 36 så kan ikke bruke all tid på fifa. Jeg kan godt lage en liga hvis det er noen som kunne tenke seg å være med

jeg er med.

 

Legg meg til på psn da nick er peritass

Lenke til kommentar

Konge spill! :D

 

Jeg har 2 spørsmål:

1. Karriere-spillet: Jeg valgte og bare være spiller. Er det mulig å bli manager uten å starte på nytt?

2. Online: Når man går i online modus kommer det opp på høyresiden litt info. Blant annet brannmur status. Hva står det hos dere? Om jeg husker rett hadde jeg nøytral eller noe.

Sliter litt at online games ikke starter.

Lenke til kommentar

Konge spill! :D

 

Jeg har 2 spørsmål:

1. Karriere-spillet: Jeg valgte og bare være spiller. Er det mulig å bli manager uten å starte på nytt?

2. Online: Når man går i online modus kommer det opp på høyresiden litt info. Blant annet brannmur status. Hva står det hos dere? Om jeg husker rett hadde jeg nøytral eller noe.

Sliter litt at online games ikke starter.

 

1:Nei

2: Hos meg står det "Restriktiv" men funker vertfall å spille Pro Club Online..

Lenke til kommentar

Spilte karrieremodus til langt på natt i dag. Helt fantastisk gøyt, men var et problem som irriterer meg noe sykt. Jeg hadde riktig nok spilt mange kamper før dette, men i en kamp frøs bildet etter at jeg scorte et mål, og jeg kunne ikke gjøre noe annet enn å slå av Xboxen.. Utrolig surt.. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Konge spill! inv_biggrin.gif

 

Jeg har 2 spørsmål:

1. Karriere-spillet: Jeg valgte og bare være spiller. Er det mulig å bli manager uten å starte på nytt?

2. Online: Når man går i online modus kommer det opp på høyresiden litt info. Blant annet brannmur status. Hva står det hos dere? Om jeg husker rett hadde jeg nøytral eller noe.

Sliter litt at online games ikke starter.

 

 

Jeg tar meg friheten og utdyper:

 

1. Starter du som spiller må du være det i 7 sesonger. Har du gjort det bra blir du tilbudt Player Manager som du kan være i 4 år. Gode resultater gir deg deretter 5 år som manager.

 

2. Jeg hadde også restriktiv på xbox (nat var ikke helt god), men like ofte problemer som da jeg hadde med alt åpent som jeg har nå. EA som har så sinnsykt bra servere til tider...

 

Spilte karrieremodus til langt på natt i dag. Helt fantastisk gøyt, men var et problem som irriterer meg noe sykt. Jeg hadde riktig nok spilt mange kamper før dette, men i en kamp frøs bildet etter at jeg scorte et mål, og jeg kunne ikke gjøre noe annet enn å slå av Xboxen.. Utrolig surt.. Noen som har opplevd det samme?

 

 

Surt.

 

Siden spillet har autosave som ikke kan slås av (enda surere) så slipper du ihvertfall å måtte spille masse kamper om igjen.. Se det lyse i det laugh.gif

Lenke til kommentar

Spilte karrieremodus til langt på natt i dag. Helt fantastisk gøyt, men var et problem som irriterer meg noe sykt. Jeg hadde riktig nok spilt mange kamper før dette, men i en kamp frøs bildet etter at jeg scorte et mål, og jeg kunne ikke gjøre noe annet enn å slå av Xboxen.. Utrolig surt.. Noen som har opplevd det samme?

 

Opplevde det online nå nettopp når jeg utlignet i ekstraomganger med Zlatan til 2 - 2. Fikk tapet dessvere. EA sliter med serverne som alltid tidlig og derfor har jeg flere tap enn jeg skulle hatt, men det kommer til å gå seg til. Spilt rundt 30 kamper online nå og stortrives med spillet, langt bedre enn FIFA 10.

 

Det er mye vanskeligere og det går tregere. Ping-pong passing er borte og mange kommer nok til å slite med å tilpasse seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...