Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Mine inntrykk etter en lang og herlig kveld med Fifa. Svigers og dama satt bak meg og sydde gardiner thumbup.gif

 

Først og fremst: Lagde meg en pro, CAM med spesialitet som playmaker. Det viste seg å være en bra ting for laget mitt. Satte meg på VIF med planer om å vinne serie, cup og så erobre Europa. Vanskelighetsgrad World Class.

 

Det første var at World class syntes vanskeligere enn på Fifa 10. Etter flere 0-0 kamper på 5 min pr omgang måtte jeg rett og slett justere ned til Pro. (...)

Som playmaker fikk jeg en plass midt på banen, litt i angrep.

Jeg er involvert i annenhver situasjon på banen og leder i assist i serien. Enga (i midt hjerte) leder serien med 28 poeng i November. 2. plass er Brann med 25 etter fulgt av RBK med 24. Jevnt i teten, og rimelige realistiske resultater når jeg ser på hele tabellen. Bra EA! Cupen er vunnet og i finalen møtte jeg Strømsgodset, som jeg slo 2-0. Litt skuffa over cut-scene som kunne vært bedre og mer detaljert.

Planen er å lede Enga ut i Europa som Legend og å bli manager for klubben og dominere verden med etablerte stjerner om 10 år ph34r.gif

 

Foreløpig er jeg kun irritert over:

- Ny cutscene ved bytte av spillere. Ikke bra og dritlei allerede

- Når du scorer og bytte av spillere skjer, så er ikke score oppdatert. Faktisk forvirrende og irriterende..

 

Ellers har jeg lite å utsette, egentlig. Det er lettere å holde på ballen med mindre du blir overkjørt av 2 spillere, og følelsen av at skills har mer å si for å score er der.

 

Alt i alt er jeg driit fornøyd med spillet og tror nok jeg spiller dette litt hyppigere enn 10'ern :) :)

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

AAh, sitter på skolen og vrir meg. Jeg greier faen meg ikke dette :scared: Dette kommer til og ende i skult, jeg stikker i neste friminutt !!! :dribble::evil:

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Eg ble litt overrasket siden eg slet veldig på demo på Legendary, men har 7-3-2 i La Liga med Real madrid Manager Mode på Legendary, dog de 2 tapene kom de 2 første kampene. Når du finner ut hvordan man skal spille mot maskinenblir det fort altfor enkelt. Ellers så merket eg allerede at det er mye rot når man spiller med VP sin Online. De er forsatt altfor gode kontra de Randoms som ANY styrer. Fikk ikke spilt så veldig mange kamper siden Online nesten ikke fungerer forløpig. Ser at andre har problemer med det samme....

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å simulere resten av sesongen sånn bare for å prøve:

 

Vif (mitt lag) - 75 poeng

Stabæk - 69 poeng

Rbk - 68 poeng

Brann - 63 poeng

Haugesund - 59 poeng

 

Faktisk litt realistisk og ikke som ifjor da Rosenborg og Lillestrøm rykka ned. (Den siste der var jo litt kult, da, men irriterende)

 

Jeg prøvde å spille Exibition med Real, Barcelona og Man U på World Class og vant med flere mål. Gikk tilbake til Vif og prøvde på World Class mot en likeverdig motstander og vant knepent. Tror World Class er lettere med et godt lag enn med et som har 3*..

Lenke til kommentar

Fikk spillet idag :D

 

En ting jeg lurer på, lagde VP og starta karrieremodus som spiller, men når jeg ikke er tatt ut til å spille kamper, så har jeg bare muligheten til å simulere kampene, er det noen som helst mulighet til å enten bytte så jeg er spillende trener midt i en sesong eller forandre på lag oppstillingen så jeg ihvertfall kan spille kamper uten å måtte simulere kamper?

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...