Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høh? Det er jo slikt som er "standard-mål" når man spiller FIFA eller PES? Ihvertfall jeg pleier å score slike mål. Langskudd derimot, der har jeg alltid vært dårlig. Det vil si, jeg skyter sjeldent, prøver å spille meg frem til slike sjanser. Bør prøve å finne en mellomting, men men.

 

Okey, så det eg scoret nettopp er et standard mål alle scorer? Håpe du kødde, fordi det vet vi begge ikke er sant. Selvsagt mange mål er bedre. Men tenker jo selvsagt på spillet i forkant til målet er la ut som er meget bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rimelig standard ja. Nå er det sikkert og forhåpentligvis vanskeligere på FIFA 11, men det er uansett slik spillestilen min er. Har en kamerat jeg spiller mye mot, han scorer aldri slikt, men så skyter han så fort ballen nærmer seg 16-meteren.

 

Folk har forskjellig spillestil vett, er ikke alt som er like imponerende for alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har spilt mye fifa, og fine kombinasjoner som det der har skjedd ofte mellom meg og vennene mine når vi gamer fifa. Hissig du skulle være då.

 

Hva er det du prøver å være så seriøs for? hehe, morsom du...

 

Er jo du som prøver å være morsom, men egentlig dummer du deg bare ut.

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar

Det eneste som står under fotnoten i reklamen er at kjøpet forutsetter at du kjøper FIFA 11. Dog er prisen på spillet og konsollen stående hver for seg, så det er nok ikke snakk om noe kjempetilbud med mindre man synes 2498 for spill og PS3 er et kjempetilbud. Muligens vil de at noen skal misforstå, men kjøpe likevel når man er i butikken allerede. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...