Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Det er da ikke Postens oppgave å passe på utgivelsesdatoer. De har en enkel oppgave. FÅ POSTEN FRA SENDER TIL MOTTAKER. VI BOR I NORGE! JEG BOR IKKE I UTKANTEN AV FINNMARK, MEN OSLO. DET SKAL DA IKKE TA MER ENN EN DAG!

Du skjønner vel at Posten har en del å gjøre? Forsendelser kan bli forsinket i mengden... Ta deg en tur ned på sorteringsterminalen så skjønner du hva jeg mener...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får det i morra. Big deal! Herregud.

 

Er det farlig om noen ser mer frem til Fifa enn det du gjør?

 

Jeg gledet meg som juling, men det å pisse på posten fordi man ikke får det FØR man egentlig skal få det er retarded. Bor i Oslo selv, har ikke fått noe FIFA, får det i morra, da kan man gjøre noe annet, finne på noe med dama, finne på noe med venner, spille noe annet, vaske og rydde eller whatever.

Lenke til kommentar

Hva i huleste er det som er så spesielt med Marcelo i den tredjedrakta? Du har spurt 39 ganger nå.

Har vel bare spurt 3 ganger(uten svar, i en voksende tråd). Marcelo, siden det så ut som(i en video) EA hadde gjort grafiske endringer på han, 3.drakten fordi jeg vil se hvordan den ser ut.

 

Men takk for at du svarte, synd det ikke var svaret jeg lette etter :whistle:

Lenke til kommentar

Du får det i morra. Big deal! Herregud.

 

Er det farlig om noen ser mer frem til Fifa enn det du gjør?

 

Jeg gledet meg som juling, men det å pisse på posten fordi man ikke får det FØR man egentlig skal få det er retarded. Bor i Oslo selv, har ikke fått noe FIFA, får det i morra, da kan man gjøre noe annet, finne på noe med dama, finne på noe med venner, spille noe annet, vaske og rydde eller whatever.

 

 

Før man egentlig skal få det? Er det opp til Posten og bestemme? Det er fullt legitimt å klage på posten, selv om du muligens gjør en udugelig jobb der. Jeg har ikke sagt at jeg ikke kan finne på noe annet.

 

 

Slapp av, postmann.

 

mailman.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Da har jeg fått spillet, og har ca 10 kamper på CV-en. Koser meg så langt :D

 

 

+Nydelig pasningsystem

+God ballfølelse og kontroll

+Mye å utforske

+Realistisk og rett og slett gøy!

 

-Går hakke senere en 10

-Flyter dårligere en Pes

-Grafikk messig dårligere en Pes

 

Har dog kun spilt demoen av Pes, men i år blir det nok kjøp av begge etter mange år med kun Fifa.... PES nærmer seg med stormskritt opp mot fifa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...