Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp oppdatert nå. Nå skrur jeg på telefonen for første gang, og jeg er litt spent på om alt funker.

 

Jeg får et ganske godt førsteinntrykk med en bedre lockscreen og at hele interfacen ser mye mer moderne ut.

 

Okay, da prøver vi gjenoppretting.

 

Kontaktene mine ble heller ikke lagret i sikkerhetskopien, men jeg har heldigvis de viktigste på SIM-kortet, så jeg kan bare kopiere dem derfra og over til telefonen igjen. Men nå har jeg jo selvsagt mista de nyeste telefonnumrene jeg har fått, som til noen jenter for eksempel. :blush: Men det ordner seg sikkert, håper jeg.

Lenke til kommentar

Jeg fant nettopp ut at alarmene ikke ville gå av. Jeg måtte skru alarmene av og på for at de skulle virke. Det var nesten forsoving det, så det var bra jeg våkna uten alarm.

 

Nå håper jeg at mobilen min begynner å oppføre seg som normalt etter hvert. Har vært så mye styr med denne oppdateringen.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

trodde når jeg tok backup så ble alle progz jeg hadde lagra på minne kortet.. men neida...

 

 

SE's egne program, "backup and restore", tar ikke backup av apps..

 

Last ned "My backup", så vil du i framtiden kunne ta backup av apps også!

 

 

 

Syns telefonen til tider virker en del raskere med 2.1, og jeg liker godt den nye looken- blir også spennende å se om batteriet holder lengere!

 

 

Men, en ting jeg ikke finner ut av.. Jeg brukte og vil fortsatt bruke Handcent SMS! Men etter oppdateringen så er valget "meldinger" borte i fra menyen "sony ericsson" i innstillingene.

Noe som betyr at man får varsel i både den medfølgende meldings-appen og i HC SMS! Irriterende.. vil jo bruke HC!

 

Noen som opplever det samme?

Lenke til kommentar

Etter å ha fått oppdatert min X10 mini pro i går (Tele2) så var jeg svært fornøyd siden installasjon og restore av backup gikk nesten helt smertefritt (manglet ett par programmer).

 

Men... Jeg er IKKE fornøyd i dag. Når jeg kobler den til dataen med usb så går det ca. 1 min. og telefonene restarter. Er det andre som har det samme problemet? Har og prøvd å koble til telefon uten av PC Companion er aktiv og samme skjer da.

Lenke til kommentar

To problemer med x10 mini pro (2.1)

 

- får ikke lastet ned mms i Handcent, sending av mms virker (Tele2), i standard meldingsprogrammet får jeg lastet ned mms.

 

- har innst BeamReader. Får ikke åpnet .pdf vedlegg i standard Email og K-9, men i MailDroid-epost får jeg åpnet pdf via beamreader...har prøvd documents-to-go med samme resultat.

 

noen som har samme erfaringer?

Lenke til kommentar

To problemer med x10 mini pro (2.1)

 

- får ikke lastet ned mms i Handcent, sending av mms virker (Tele2), i standard meldingsprogrammet får jeg lastet ned mms.

 

- har innst BeamReader. Får ikke åpnet .pdf vedlegg i standard Email og K-9, men i MailDroid-epost får jeg åpnet pdf via beamreader...har prøvd documents-to-go med samme resultat.

 

noen som har samme erfaringer?

 

 

Kanskje du finner hjelp her?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...