Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om små pupper?


Gjest cora

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker jeg jenta har det ikke så mye å si om hun har store eller små pupper. :)

 

Jeg syntes ikke det er så viktig med størrelsen på puppene - pupper er pupper :yes:

 

For meg skal de helst være små og faste. Ikke så små at det er helt flatt, og ikke så store at det ser ut som to svære poser med vann, eller for guds skyld ikke to perfekte sirkler som tyder på overdreven bruk av silikon.

Men motsier du ikke deg selv her i disse to avsnittene? :)

Tror han prøver å si "Det er ikke så viktig med STORE pupper", selv om det i utgangspunktet virker som om størrelsen ikke har noe å si uansett ;)

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg rompa er mye viktigere, for min del er ikke små pupper noe minus i det hele tatt egentlig. Skal innrømme at jeg synes pupper er digg også, men er ikke størrelsen men heller formen som har mest og si, og synes jeg jenta er attraktiv synes jeg automatisk at puppene er tiltrekkene også, samma hvor store eller små de er sålenge de ikke er helt missformede og frastøtende. Og jeg er faktisk ganske kroppsfiksert når det gjelder jenter... :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Små pupper er helt ok for min del, så lenge det ikke er helt flatt der nede :!: Pupper er ikke viktig for min del.. Å ha en pen kropp og se bra ut generelt er mye viktigere enn å bra pupper...

Endret av Stringfellow Hawke
Lenke til kommentar

Hva synes dere gutter/menn egentlig om små pupper? Er det egentlig så viktig at de er store? Jeg er en slank jente, med en nett kropp jeg vet mange misunner meg, jeg er slank, veltrent (ikke for muskuløs), lange ben, sprettrumpe), men jeg har veldig små pupper, (75A). Jeg er ca 170 høy, veier 55kg

 

Jeg må jo si at jeg er komfortabel med hvordan jeg ser ut, synes de er i proporsjon til resten av kroppen min, som er tiny, men jeg vet jo hva idealet er, og lurer på hvor viktig er dette egentlig for dere menn? Holder det med en fin rumpe liksom?

 

 

Dette hadde dugd mer enn nok for min del ihvertfall.

 

Jeg syns ikke store pupper er så viktig, og selv om du skulle ha veldig små pupper, så gjør heller ikke dette noe. Pupper er lite viktig for min del.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Pupper er ikke det avgjørende når man velger seg ei jente. For all del, menn liker pupper, det ligger i våres natur, men så lenge jenta har grei nok kropp, så spiller det ingen rolle om hun har 75A, eller 80DD, andre faktorer som spiller inn. Men selvfølgelig, de fleste har noe de liker mer enn annet, uten at det nødvendigvis må være avgjørende eller viktig på ei jente, og personlig liker jeg små pupper, da resten av kroppen også da som regel er bedre. Hvis man ser realistisk på jenter. Folk er ikke tynne og veltrent og har 75F naturlig.

Endret av Exelcius
Lenke til kommentar

Jeg syns jenter med A cup bør vurdere å operere inn silikon. Det kan være greit å gjøre dette så tidlig som i 12 års alderen, for da slipper man å slite med selvtilliten igjennom ungdomsskolen og vgs. Legg silikonet under pectoralis-muskelen. Om du er negerjente, så stiller det seg litt annerledes, ettersom de har større risiko for å få sterk bindevevsreaksjon etter operasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...