Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om små pupper?


Gjest cora

Anbefalte innlegg

Hva synes dere gutter/menn egentlig om små pupper? Er det egentlig så viktig at de er store? Jeg er en slank jente, med en nett kropp jeg vet mange misunner meg, jeg er slank, veltrent (ikke for muskuløs), lange ben, sprettrumpe), men jeg har veldig små pupper, (75A). Jeg er ca 170 høy, veier 55kg

 

Jeg har aldri fått klager fra noen jeg har vært sammen med, og menn virker som de tenner på meg, men jeg vet f.eks at exen min liker litt pupper (men han klaget aldri). Likevel er dette en liten usikkerhet jeg har.

 

Jeg må jo si at jeg er komfortabel med hvordan jeg ser ut, synes de er i proporsjon til resten av kroppen min, som er tiny, men jeg vet jo hva idealet er, og lurer på hvor viktig er dette egentlig for dere menn? Holder det med en fin rumpe liksom?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig, så liker jeg små pupper. Da snakker vi ikke små pupper, men helt flatt.

Jeg ville heller hatt ei jente med fin rompe enn store pupper for å si det sånn. ;)

 

Det ser ut som du føler deg komfortabel med kroppen din, det burde du også!

Lenke til kommentar

Det finnes flere poster angående dette temaet. Og du vil ganske enkelt få de samme svarene som de som har spurt deg har fått.

 

Jeg skal gi deg et enkelt svar:

 

Gutter er forskjellige, vi liker forskjellige ting. Noen liker store pupper, mens andre liker små. Og enkelte kunnet ikke ha brydd seg i det hele tatt.

 

Med andre ord vil du få forskjellige svar.

 

Men skal jeg svare for hva jeg liker, så er det:

 

+ Veltrent kropp

+ Fin rumpe

+ Fine pupper (størrelse har ikke noe å si. De kan være fine selv om de er små)

 

 

^Toy_man~

Lenke til kommentar

Liker små-middels størrelse pupper. Store pupper er bare stygt, og det høres ut som om du har den perfekte kroppen imo. Enig med han som ville ha bilder forøvrig.

Lenke til kommentar

Toy Man, har letet litt etter en lignende post, ikke funnet en som handler om helt det samme. Skal lete litt til.

 

Hehe, tør ikke akkurat poste noe bilde av meg selv her, har jo egentlig ikke lyst å bli igjenkjendt. Aner jo ikke om noen jeg kjenner bruker dette forumet.

 

Ellers vil jeg si tusen takk til de som har svart, det er godt å høre at det er noen der ute som liker det smått også :)

Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke det er så viktig med størrelsen på puppene - pupper er pupper :yes:

 

For meg skal de helst være små og faste. Ikke så små at det er helt flatt, og ikke så store at det ser ut som to svære poser med vann, eller for guds skyld ikke to perfekte sirkler som tyder på overdreven bruk av silikon.

Lenke til kommentar

Liker jeg jenta har det ikke så mye å si om hun har store eller små pupper. :)

 

Jeg syntes ikke det er så viktig med størrelsen på puppene - pupper er pupper :yes:

 

For meg skal de helst være små og faste. Ikke så små at det er helt flatt, og ikke så store at det ser ut som to svære poser med vann, eller for guds skyld ikke to perfekte sirkler som tyder på overdreven bruk av silikon.

Men motsier du ikke deg selv her i disse to avsnittene? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...