Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om små pupper?


Gjest cora

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

operere inn silikon i 12 års alderen?

 

NB! NB! utbrudd: hva faen? hvor mange har fult utvikla bryster i 12 års alderen? ikke mange! tror du bør ligge unna hva nå enn du går på

Se, jeg har fått en sugefisk som stalker meg, gitt... :thumbdown:

 

Flere har utviklede bryster når de er 12-13, faktisk ca halvparten. Telarke er vel i 10-11 års alder, så det sier seg selv. Men det spiller jo faen ingen rolle, for du ødelegger jo ikke utviklingen ved å legge 250 ml under brystmuskelen!!! Tydelig at du faen ikke vet hva du preiker om. Med fin 5.0 polysorb, og en stødig hånd, må du bruke lupe for å se etter arr, når en som kan håndverket sitt har vært på saken, men det koster litt.

 

Er det bedre å være hakkekyllingen i jentegarderoben?

 

Faen, tenk litt før du klikker på sånn bedritent pk-vis, da vel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

nå er det vel ikke mange 12 åringer som klarer å ta et voksent valg er det?

 

og å endre på utseendet på kroppen før den er ferdig utviklet er vel ikke gunstig da det er muligheter for at ting ender opp ved å se merkelig proporsjonert ut. og puberteten starter vel som oftest mellom 9 og 15 år?

 

og angående de HELE TO KOMMENTARENE!!!1 så kan det vel ha noe med de latterlige utspillene du kommer med?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er nok ingen puppe-mann, og pupper er ikke så viktig, med untak av om de henger... not good.

 

Rumpe deriomot er en annen sak. Pupper og deres form kan eieren ikke noe for, men en rumpe sier mye om kosthold og aktivitetsnivå. Dvasne late jenter med dvasne disserumper er turn-off, store pupper eller ei.

Lenke til kommentar

Hater å bevege meg mot off topic, men:

 

"Som andre sekundære kjønnskarakterer er ikke brystene til stede hos barn. Brystene begynner å vokse i 8–14-årsalderen[1] og når sin endelige størrelse mot slutten av puberteten (rundt 17–19 år)." - sitat fra Wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/Bryst

 

For å være hyggelig antar jeg Nihilist1 har mistolket sine kilder. Utviklingen STARTER rundt 11-12-årsalderen, av og til så tidlig i 8-årsalderen (i USA i hvert fall: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1365-2265.2006.02539.x/abstract;jsessionid=15FFCC6EDFCC3B4439CD83DB9D7AC5D3.d03t01 )

Men utviklingen er ikke over før jenter er 17-19 år, og selv oom den i teorien slutter da vil de aller fleste gå opp i bh-størrelse mens og etter de får barn (pga melkeproduksjonen starter). Derfor er det egentlig liten vits i å ta plastisk opperasjon før man har hatt barn, og totalt meningsløst som 12-åring. Videre off topic diskusjon tas på PM.

 

ON topic: Personlig liker jeg pupper omkring 75C, så sant de har form og en hvis fasthet. Men, små pupper er som tidligere sagt søte og tiltrekker meg på en hel annen måte enn større pupper. På jenter med liten kroppsbygning er gjerne små pupper bedre enn store. Det viktigste er at bryststørrelsen står til den individuelle jentes kropp ellers :)

Ekte er som ofest bedre en synteisk. I hvert fall ang. jenters hår og pupper synes jeg ;)

Endret av Sapere_aude
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til trådstarter: Det er mange jenter som bruker feil bh-størrelse, og tror de har mindre pupper enn de har. Hvis du er slank virker 75 litt stort rundt livet, men det er jo mulig ribbein osv gjør at det er riktig. Vil anbefale å måle størrelsen rundt livet så du får riktig størrelse. Selv brukte jeg 75 før, men fant ut at jeg faktisk er 65-70. Da må man plutselig opp noen størrelser i koppen og. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...