Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Jeg har ingenting på paradise å gjøre, men hun ene er fra samme område som meg og når dem snakket om tattoveringer så kom mine "5 minuts of fame" fram. :p

 

Haha, husker faktisk det. Syns du så litt tynn ut på bildet nummer 1, på bildet nummer 2 så det veldig bra ut, er nok fornøyd hvis jeg oppnår sånn kropp en dag. Skjønner ikke hva du mener med at brystet er for stort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veien til en sånn kropp virker for meg helt jævlig komplisert. Trodde det bare var å følge et program, men det er jo utrolig mye stoff du må lese deg opp på. Enklest hadde vært personlig trener, men hvem har penger til det?

Det er faktisk såre enkelt. Det som kskiller han, fra andre, er at han har psyke til å holde på helt til han når målet:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veien til en sånn kropp virker for meg helt jævlig komplisert. Trodde det bare var å følge et program, men det er jo utrolig mye stoff du må lese deg opp på. Enklest hadde vært personlig trener, men hvem har penger til det?

 

Gode vaner, en del kunnskaper og viljestyrke. Spørsmålet er også hvor travelt du har for å oppnå resultatene, du MÅ ikke følge alle optimale metoder for å få fremgang.

 

Kjenner flere som svømmer litt iblandt, tar en joggetur når de føler for det, løfter vekter og bokser og har utrolig god fysikk. Flere av disse drikker i helgene og spiser en hel del dårlig mat også.

Lenke til kommentar

Doofenschmitz: Øhh, jeg har ikke noen forbilder da jeg må gå 5-6 år tilbake og jeg finner ikke bilder av det, det jeg derimot kan vise er før/etter at jeg opererte skulderen og hvor mye masse man mister, man hva kan man forvente når man har skulderen i fatle i 4 måned og nye 4 måned bare for å lære seg å bevege skulderen ? ;p

 

Og veien er faktisk utrolig lang, jeg husker jeg var 20år og trodde jeg hadde skikkelig peil og fikk til tider ekstremt tunnelsyn fordi jeg jobbet på treningsenter og hadde PT kurs, det var den tiden jeg som de fleste på treningsider gikk inn for å finne ting som var annerledes enn det helsevesenet mente(til en viss grad) For å forstå kroppen fra min erfaring så tok det sykt mange år med eksperimentering(hva skjer med at 7/10 på sentrer trener helt feil?) samt riktig kilde til læring, nesten som jeg gruer meg til å ta mastern men ser fram til jeg blir ferdig utdannet slik at jeg endelig kan fokusere på forskning - hormoner.

 

Det Storken linket til - der følte jeg meg som hjemme for å si det sånn. :p

 

Doofen, her kommer det as said før/etter operasjon( on a sidenote så startet jeg å tattovere meg under rehabiliteringsfasen. :p Også verdt å nevne at jeg utelukkende var interessert i løfte tungt så blir det bilder hvor det ikke er best mulig å sammenligne, men du ser hvor landet ligger for å si det sånn.

 

Før jeg operete ( Sommer 2008) 22år

n82038525357756085949.jpg

 

6 måned etter operering (sommer2010) 24år

31240101501776744652548.jpg

 

Hva skjedde med armene sier nå jeg ? :p Men var da jeg bestemte meg for å fokusere på

stabilitets-trening og fjerne alt av press-øvelser, alt jeg kjører nå er trekk, trekk og atter trekk.

Endret av Dukien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk, haha - nordlendinger har mye artige utsagn. :)

 

Kan se om jeg ikke kan ta en logg av kostholdet da jeg kjører det selv, kan se om jeg ikke fyrer opp en treningslogg også, problemet er bare om jeg har tid - blir litt overkill med studier og en armé av ubesvarte anrop fra venner som lurer på alt fra trening til medikamenter og selvsagt så glemmer jeg ting så må jeg slå opp i eldre bøker for å huske det igjen.

 

For å si det på en annen måte ; jeg savner xboxen som jeg ser på nå. ;p men skal få se om jeg ikke får gjort det.

Lenke til kommentar

Og gratulerer, jeg ventet med å si noe før noen bemerket det - bivirkning etter bruk av anabole steroider, vanligvis er jeg forsiktig med å kaste sånn ut da noen tilfeller er vanskelig å skille, men her ser man østrogen har kost seg ekstra tydelig for å si det sånn.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Jeg husker vi hadde om hjernen og regulering av utslipp av hormoner, og så fort jeg lærte meg bivirkningene og åssen dette fungerte så ringte jeg min tvilling som dessverre har vært mye on the juice og fortalte mer spesifikt åssen dette fungerte, han har aldri rørt noe siden og dessutenn så hadde han utviklert østrogen-klumper i brystet, og han bør være takknemlig at det ikke måtte opereres bort. :p

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Og gratulerer, jeg ventet med å si noe før noen bemerket det - bivirkning etter bruk av anabole steroider, vanligvis er jeg forsiktig med å kaste sånn ut da noen tilfeller er vanskelig å skille, men her ser man østrogen har kost seg ekstra tydelig for å si det sånn.

Haha, for noe tull :nei: Mannen har bare store brystmuskler, han har ikke gyno. Stor forskjell.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Gynecomastia

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...