Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Storken

Ser absolutt fremgang må jeg si! :) Jobbe litt mer med brystet, få puppene litt større. Så blir det bra! ;) Ryggen er vel der du ser mest forskjell, V-formen er tydelig!

 

Bare hold deg unna Roacutane.

 

What the hell!?!? Roa "reddet" meg fra et h***** av kviser. Nå sitter jeg bare igjen med arr.. :|

Lenke til kommentar

@Storken

Ser absolutt fremgang må jeg si! :) Jobbe litt mer med brystet, få puppene litt større. Så blir det bra! ;) Ryggen er vel der du ser mest forskjell, V-formen er tydelig!

 

Takk :D

 

Jess, armer og bryst er ikke mine sterke sider akkurat. Jeg har jobba litt for mye med bryst til tider, men endt opp med å overbelaste triceps ved å gå for langt opp. Teknikken er uansett på plass nå, så forhåpentligvis blir veksten bedre framover :p Blir vel bra til sommern :D

Endret av storken
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skulderbladene dine stikker ut. 90% sikker på at det er Serratus Anterior (sagmuskelen på norsk) som er for svak. Kjør armhevinger (med skikkelig teknikk) eller "scapular pushup" for å få dem inn igjen. Har veldig mye å si for holdningen din.

 

Du har ikke noe før bilder? For å være ærlig er det ikke mye muskler der, bare å spise mere og trene hardere :D

 

 

Lenke til kommentar

 

Du har ikke noe før bilder? For å være ærlig er det ikke mye muskler der, bare å spise mere og trene hardere :D

 

har desverre ikke noe før bilder, men så har jeg bare trent i 2-3 uker på studio, og hadde aldri trent noen form for styrke utenom gym. men skal prøve å ta noen pushups om dagen :)

Lenke til kommentar

Nice, storken! Du har virkelig hatt gode resultater. Er keen på litt blodårer n stuff sjæl...

 

Føler at det går min vei nå ja :) Tror jeg er en plass mellom 9 og 11 % kroppsfett nå. Har planer om å komme meg ned til 6% til slutten av mai, men er litt smånervøs for hva janteloven kommer til å sette inn mot meg der :ph34r: Blir ansiktet mitt seende veldig avmagra ut, kommer jeg nok til å øke fettprosenten som et resultat. Noen ser bra ut med så lav fett%, andre ser helt jævlige ut.

 

 

 

post-49061-0-24412300-1299548831_thumb.jpg

 

 

:ph34r:

Envy :innocent: Armene mine er fortsatt nogenlunde blodårefrie. Har også såppass med hår på armene at de ikke synes så godt. Nakke, midje og lår derimot - der synes dem som bare det om jeg strammer litt (jess, holder på å drite meg ut på bildet over her :whistle:)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...